×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نشست خبری تیم ملی هندبال هندبال ساحلی نوجوانان ایران در برازجان / از جایگاه خوب هندبال تا احداث و افتتاح چند مجموعه جدید درعرصه ورزش و علت ناکام بودن تیم هندبال ستارگان دشتستان در مسابقات تهران

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : نشست خبری تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین روز اردوی این تیم در سالن کنفراس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با حضور آقای علیرضا پاکدل ریاست فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران ، احمد بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، مدیر عامل باشگاه ستارگان جلال برزگر، رضا عباسی سر مربی تیم هندبال ستارگان لیگ برتری دشتستان ؛ آقای کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ،قشقائی راد سرمربی هندبال نوجوانان کشور و حاج رضا مصباحی عزیز مرد زحمت کش هندبال کشور و اصحاب رسانه دشتستان برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : علیرضا پاکدل ریاست فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در این نشست اعلام داشت : توفیق داشتم در این روز به همراه اقای کشتکار و بهروزیان فر که در این شرایط کرونایی این اردو را نهادینه نموده اند ، قدر دانی نمائیم و سعادت شد خدمت مردم استان بوشهر و اصحاب رسانه دشتشتان باشم .


در مورد تیم هندبال لیک برتری ستارگان دشتشتان این مقام مسئول افزود : با صحبت های که با استاندار بوشهر آقای گراوند داشتیم کمک های مال خوبی به تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان شد .
اقای پاکدل ادامه داد : ورزشگاه سه هزار نفری هندبال بوشهر که در حال ساخت است ، به نام خانه هندبال در اختیار تیم هندبال پس از پایان پروژه قرار خواهد گرفت .

این مقام مسئول برای علاقه مندان هندبالی استان افزود : با صحبت با مدیرکل فنی و حرفه ای استان و معاون استاندار آقای ستوده ، هماهنگ شده است که در مجموعه فنی و حرفه ای استان زمین هندبال ساحلی استاندار در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : احمد بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست افزود : فدارسیون هندبال با وجود آقای پاکدل می تواند شاهد رشد و شکوفائی هندبال استان بوشهر و شهرستان دشتستان در سطح کشور باشیم .


بهروزیان فرد افزود : تیم هندبال بوشهر جایگاه خوبی دارد و می توان ، خصوصا هندبال ستارگان دشتستان نام برد که جایگاه خوبی دارد . شهرستان برازجان شهرستان هندبالیست .

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد : ما دو هدف را دنبال می نمائیم :ابتدا توسعه سالن های هندبال است و دومین آن بحث توسعه هندبال ساحلی ماست .

این مقام مسئول افزود : برای اینکه ما جز استانهای ساحلی هستیم هندبال ساحلی برای ما جایگاه خاصی دارد و ما آن را مورد توجه قرار داهیم ، تا همیشه در جایگاه نخست جهان باشد.

بهروزیان فر افزود : تیم داری کار سختی است و اداره کل ورزش و جوانان وظیفه تیم داری و باشگاه داری ندارد و قانون ما را از این کار منع کرده است . ما تا جایی که بتوانیم به تیم هندبال ستارگان دشتستان کمک مالی خواهیم داشت ، ولی این تیم باید دنبال اسپانسر مالی خوبی برای خود پیدا کند .

در پایان این مقام مسئول افزود : در چند سال اخیر شهرستان دشتستان و گناوه دارای خوابگاه های ورزشی شده است و شهرستانهای استان‌ دارای خوابگاه ورزشی هستند و یک استان هم که ندارد ، تا دهه فجر افتتاح خواهد شد . پیست و خانه ژیمناسیک دشتستان تا پایان سال افتتاح خواهد شد .

در این نشست ، راجب زمین ساحلی هندبال برازجان سلام صحبت شد و قرار شد که نواقص آن به صورت دقیق به مسئولین اطلاع داده شود ، که سریع موانع آن برداشته شود و زمین استاندار ساحلی هندبال دشتستان هم به بهره برداری رسد .

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : قشقائی راد سرمربی هندبال نوجوانان کشور و حاج رضا مصباحی عزیز مرد زحمت کش هندبال کشور هستند .

اقای قشائی افزود : ارودی تیم هندبال نوجوان است که برای آمادگی درمسابقات قهرمانی جهان در ۱۳ بهمن ماه در تایلند برگزار شده است . چها مرحله اردو پشت سر نهادیم و به خاطر مریضی کرونا مسابقات به تاخیر افتاد و بعد از ایامی که کرونا بازی ها را مختل نموده بود از مهر ماه دوباره تمرینات را شروع نمودیم و کیفیت اردو مطلوب است و بهترین اردوی تیم است . دو مسابقه در جریان این تمرینات برای بالا بردن سطح تیم انجام داده ایم . شش مرحله دیگر

اردوی تیم برای ما باید انجام شود . در هربازی ما می توانیم ۱۰ نفر برای مسابقات اعزام نمائیم و امید داریم که به خاطر شرایط کرونا ما بتوانیم افراد بیشتری اعزام نمائیم .
تیم هندبال ساحلی استان دو مقام سومی آسیا را دارد.

آقای مصباحی مرد زحمتکش هندبال ادامه داد :

تیم دشتستان جایگاه خوبی دارد و بچه های تیم دشتستان در تیم ملی هستند ، ما در تیم ملی چهار نفر از استان بوشهر داریم که دو نفر آنها دشتستانی است .

رضا عباسی سر مربی تیم هندبال ستارگان لیگ برتری دشتستان افزود : بازی ما در شهر تهران قبل از اینکه مرحله اول مسابقات شروع شود و با توجه به برنامه های انجام شده به آمادگی ۷۰ درصد برای شرکت در مسابقات رسیده بودیم .  درصد عمده ای از بازیکنان و کادرفنی  تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان مریضی کرونا را گرفته بودند و به خاطر این بیماری تیم آمادگی ما ۷۰‌ درصدی خود را به ۴۰ درصد کاهش  داد و این موضوع ما را با مشکل مواجه ساخت و نتوانسیم تیم را با توجه به مدت زمان محدودی که برای شرکت در مسابقات داشتیم در بازی تهران با تیم خوب حاضر شویم  ولی بچه ها هرچه در توان داشتند ؛ اجرا نمودند ، و نتیجه خوبی از بازی تهران نصیب ما نشد و ما با دو شکست در بازی تهران وارد برازجان شدیم و تمرینات خود را شروع نمودیم . 

عباسی افزود ؛ هدف ما برای حضور در مرحله دوم مسابقات حضور خود را برای امتیاز لیگ برتری دشتستان از دست ندهیم و اگر شرکت نمی کردیم امتیاز کامل از دست می دادیم . با وجودی که تیم آماده نبود می توانسیم در مقابل تیم قم نتیجه بهتری به دست آوریم و از آن مسابقات که رسیدم به شهر خود با تمام توان تمرینات دو شیفته خود را ادامه دادیم و تیم در حال حاضر ۶۰ درصد آمادگی را داریم و سعی خود را به کار بسته ایم که در مقابل تیم گچساران که ۱۹ آذر در شهر شیراز برگزار می شود  ، درصد آمادگی خود را افزایش دهیم و با حضور شایسته خود امتیاز مسابقات کسب نمائیم .


در پایان آقای عباسی افزود : تیم ستارگان دشتستان ۱۰ بازی در مرحله اول دارد ، در تهران ۲ بازی انجام شد که با توجه به مریضی کرونا در بین بازیکنان ، ما نتایج آن مسابقه ها را از دست دادیم و در نهایت ۳ بازی عقب افتاده و ۵ بازی باید انجام دهیم . که انشاالله به مراحل پایانی راه یابیم .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.