×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
سردار قنبری،تاکید شهدا بر ولایت مداری است/ سرهنگ بناری،نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند/ سرهنگ یحیایی،استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در مراسم یادواره شهدای شهرستان دشتستان که تمامی مسئولین شهرستان دشتستان در محل برگزاری یاداوره شهدای شهرستان دشتستان در جاده سلامت شهر برازجان روبروی مسجد امام علی ( ع ) برازجان و این برنامه به همت حوزه نجف اشرف برازجان و با همگاری مسجد و پایگاه امام علی( ع ) با مجری توانمند برنامه علیرضا حاجیانی ، سخنرانی سردار حاج ظهراب قنبری ‌فرمانده لشکر عملیاتی فجر ۱۹ و مداحی کربلایی حمیدرضا فاریابی  و اجرای گروه سرود ال طاها  برازجان در تاریخ ۲اردیبهشت  همزمان با سالروز تأسیس سپاه در ساعت ۲۰ شب برگزار شد.

سردار قنبری در یادواره شهدا شهر برازجان ؛ تاکید شهدا بر ولایت مداری است…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر با بیان اینکه تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است، گفت یادواره های شهدا، باید انتقال دهنده دغدغه مندی شهدا به مخاطبان باشند.

 سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکر عملیاتی۱۹ فجر اظهار داشت: شهدا دوری از شعار و اقدامات کلیشه‌ای و توجه به کار عملیاتی را به ما آموختند و خداوند نیز ما را به احسان، عدل و خوبی امر می‌کند که باید نیت و فعل خوب باشد تا نتیجه خوب، حاصل شود.

وی با تاکید بر انتقال نگاه و تفکر شهدا به نسل جدید گفت: یادواره‌های شهدا باید انتقال دهنده ی مفاهیم، محتوا و دغدغه مندی شهدا به مخاطبین باشند و مکتب حاج قاسم؛ با نگاه نخبه گونه و افکار منتج و زاینده استمرار یابد.

سردار قنبری با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: امنیت امروز ما به برکت مجاهدت و از خود گذشتگی این عزیزان است و تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که در قبال ایثار آنها، باید انجام دهیم.

فرمانده لشکرعملیاتی ۱۹ فجر، خواستار تبیین ارزش‌های اسلامی و سیره شهدا در جامعه شد و گفت: مطالعه سیره معنوی شهدا چراغ راه همه ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز به خصوص برای نسل جوان باید تبیین مد نظر قرار گیرد زیرا اهمیت بسیاری دارد، ابراز کرد: جهاد تبیین در جامعه برای همه دغدغه مندان ارزش‌های اسلامی و انقلاب اهمیت بسزایی دارد.

این مقام مسئول خواستار توجه نهادهای فرهنگی به تبیین سیره شهدا شد و ابراز کرد: حضور در یادواره شهدا یعنی حرکت در مسیر نورانی شهدا، اما باید سیره شهدا را در تمام جامعه ترویج کرد و به برگزاری یادواره‌ها بسنده نکرد.

سردار قنبری با بیان اینکه ارزش‌های دینی بسیاری مرهون و ماحصل خون پاک شهدا است، تاکید کرد: باید برای جوان امروز بیان کرد که امنیت کنونی کشورمان، مرهون خون شهدا است.

یادگار دوران دفاع مقدس، با اشاره به دفاع مشروع و عملیات وعده صادق گفت: این عملیات دنیا را متوجه فرهنگ شهادت کرد و به مخاطبین القا کرد که مرگ پایان زندگی نیست و مرگ اتصال از دنیای پر از آشوب و استرس به مکانی امن است و این نگاه را شهدا به ما آموختند.

وی اظهار داشت: امید برای انسان حیات بخش است و با انتظار معنا می‌یابد و در صورت اعتقاد به انتظار، هیچکس بر ما نمی‌تواند فائق آید.

وی افزود: اسرائیل از سال ۱۹۶۸ یک حکومت و قدرت بلامنازع نظامی بود که امروز با تحقیر و از سوی جمهوری اسلامی ضربه‌ای به پهنای تاریخ خورد.

قنبری تصریح کرد: شهدا بر ولایت مداری و اطاعت از ولی امر به عنوان مغز متفکر جهان تشیع تاکید داشتند و امروز اطاعت از ولی فقیه بر همگان واجب است.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت و پایداری از شهدای ایران اسلامی درس گرفتند و امروز در مقابل ظلم و زور ایستادگی کرده‌اند.

سردار ظهراب قنبری در پایان با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای نظامی و تنبیه رژیم غاصب گفت: دفاع مشروع ایران، مایه‌ی استحکام و ارتقای موقعیت اجتماعی نظام جمهوری اسلامی و خوشحالی محور مقاومت و دنیای مسلمین شد و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نتوانست بکند.

به نا به این گزارش فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان: نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند….

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری گفت: نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند.

سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه دشتستان در یادواره ۲۵۴ شهید شهر برازجان اظهار کرد: باید سبک زندگی شهیدان تبیین شود و امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم و در اجرای وصیت نامه‌های آنها کوشا باشیم.

وی افزود: انتقال پیام آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

این مقام مسئول ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را از اهداف دشمنان دانست و گفت: جهاد تبیین امری ضروری است که همه افراد جامعه باید وارد این عرصه شوند و اجازه ندهند دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند.

بناری، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشق بسیاری از ملت‌ها و مسلمانان در مقابل زیاده خواهی استکبارجهانی برشمرد و تاکید کرد: تلاش شود این مکتب و خصوصیات اخلاقی و روحیه جهادی شهید سلیمانی بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف بین آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان گسترش یابد.

بناری در پایان افزود: رمز اقتدار مسلمانان و ملت ایران تداوم ایستادگی مقابل دشمنان و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن است و باید این روحیه روز به روز تقویت شود.

 جانشین سپاه ناحیه دشتستان:استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است….

سرهنگ پاسدار ستار یحیایی گفت: استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است.

 سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در حاشیه مراسم یادواره شهدا شهر برازجان که به همت حوزه مقاومت نجف اشرف برگزار شد، گفت: توفیق حضور ما دراین چنین یادواره ها معنادار است به ویژه برای آنهایی که با فرهنگ شهادت آشنا هستند، آمده‌ایم که بگوییم همچنان به گذشته روشن خود وفادار هستیم و فرهنگ شهادت همچنان در کشور ما پا برجاست.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان با بیان اینکه ما یک گذشته روشن به نام دفاع مقدس داریم که نقش‌آفرینان آن شهدا هستند، اظهار کرد: میانگین سن شهدایی که از بهترین روزهای خود گذشتند ۲۳ سال بود که در اوج جوانی آسمانی شدند و اگر امروز در دنیا به دیده‌ی احترام به ما نگاه می‌کنند و در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت وجود شهدای گرانقدر ما است.

وی در ادامه افزود: استمداد از نام و فرهنگ شهدا در تمامی فعالیت‌ها و اینکه به آینده روشن نگاهی پر از امید داریم بر گرفته از فرهنگ نورانی دفاع مقدس است.

سرهنگ یحیایی خاطر نشان کرد: پیام روشن این حضور در این مکان مقدس برای آنهایی است که سعی می‌کنند این فرهنگ را زیر سؤال ببرند و تلاش دارند که در فضایی سیر کنند که بر گرفته از فضای شهدا نیست.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: عزت، استقلال و آسایش ایران مدیون جانفشانی شهدا است و همچنین گذشته، امتداد، آینده و دفاع مقدس ما بر گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی (ع) است که علاوه بر حفظ این فرهنگ باید به نسل‌های بعد نیز منتقل کنیم. خبرگزاری بسیج 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس و فیلمبردار سید محمد مهدی امیری

 

 

دانلود و تماشای یاداوراه شهدای دشتستان به روایت دوربین سایت برازجان سلام در نوشته زیر…

https://www.aparat.com/v/NECxv

دانلود و تماشای روایت گری علیرضا حاجیانی مجری برنامه یادواره شهدای شهرستان دشتستان از سردار دلها در نوشته زیر….

https://www.aparat.com/v/LkclC

دانلود و فیلم یادواره شهدای شهرستان دشتستان تهیه شده توسط ابراهیم اکبریان در نوشته زیر

https://www.aparat.com/v/qdloS

دانلود و تماشای یادواره شهدای شهرستان دشتستان از دوربین نگاه دهقاید لایو در نوشته زیر

https://www.aparat.com/v/wz8tN

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.