×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شنیده ها از یک فرماندار غیر بومی حکایت دارد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به نقل از کانال ها گفته میشه بعد از یک دوره چند ساله فرماندار ارسلان زارع از فرمانداری می رود.
در آینده از دوران مدیریت ایشان بیشتر خواهیم گفت ، اما چیزی که مهم هست ، خبر های ضد ونقیص از فرماندار جدید می گوید.
*گفته میشه یکی از نمایندگان مجلس با فشار بر تصمیم گیران ، مایل هست که یکی از بستگان خود را بر مردم مسلط کند ، خبر دیگر از فرماندار غیر بومی حکایت دارد.
از نگاه من هر دو خطاست ، نه این نگاه قوم گرایی که متاسفانه میراث جدید این نماینده مذکور هست و نه گماشتن مدیری غیر بومی در سطح اول این شهرستان که همه به شرایط سیاسی ، فرهنگی و امنیتی آن واقفند ، انتساب فردی که هیچ آشنایی از مطالبات مردم در حوزه های مختلف و چالشهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان ندارد بی شک در شرایط فعلی کشور از نگاه من خطاست در این شرایط خاص کشور و شهرستان ، خاصه شرایط بحران بی آبی نیاز به یک فرد برجسته ، باتجربه در جهت درک مردم در مسیر همدردی و تعامل با گروهها ، هنرمندان و فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان هست ، بی توجهی به این موضوع ، فقط در جهت رضایت یک نفر شهرستان را دجار بحران هایی می کند که در آینده فقط می توان گفت که خود کرده را تدبیر نیست.
در گذشته انتخابها و انتسابهای غلط ضربات و مشکلات زیادی را در مسیر پیشرفت و وحدت برای این شهر بوجود آورده است که دود این بی تدبیری هم به چشم خود دولتمردان و هم مردم رفته است .
توجه به افکار عمومی در یک جامعه دموکراسی می تواند در روند مردم سالاری بسیار مفید و سازنده باشد.
امید که در نهایت هر تصمیمی منجر به آینده مطلوب و زیبایی برای این مردم شریف را رقم بزند.

  1. دشتستانی

    ببخشید تا حالا فرماندار ان قبلی که بومی بوده اند چه گلی به سر مردم این شهر زده اند.کدام تدبیر و پیشرفت را باعث شده اند.شاید غیر بومی بودن بیشتر به نفع شهرستان باشد.

    • سید محمد مهدی

      علیکم سلام عنایت بفرمایید در کانال تلگرام ما برازجان سلام عضو شوید
      و محبت از نظر شما
      فقط یاداوی می نماییم دشتستانی مشکلات شهر می شناسه و در صورت امکان بودن براش بهتر عمل می نماید اما غیر بومی دشتستان این کار ممکن کم بیش انجام بده

  2. اسماعیل

    متاسفانه انتخاب یک فرماندار نه بر اساس توانایی و مدیریت عملگرایی می باشد بیشتر واسطه ای و حزبی یا بعضا لابگری و….
    فرماندار باید بومی ان شهر باشد یا استان .بعد اینکه توانایی و اقتدار در همه موضوعات اعم از سیاسی اقتصادی و فرهنگی …دارای برنامه و شجاعت باشد . عملگرا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.