×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از احیاء و فعال سازی یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در این شهرستان خبر داد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان ؛       علی کشتکار با اشاره به اینکه حداقل حمایت مورد انتظار سرمایه‌گذاران صنعتی تأمین امکانات زیربنایی سرمایه‌گذاری از قبیل آب، برق و گاز است اظهار داشت: برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بایستی دستگاههای اجرایی مرتبط تعامل و همکاری بیشتری نظیر تکمیل ملزومات و بسترهای لازم در سطح شهرستان را مدنظر قرار دهند .

وی اضافه کرد: در راستای کمک به افزایش واحدهای صنعتی دشتستان اقدامات مهم و مؤثری نظیر اولویت قرار دادن پیگیری روند اجرایی طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و غیره در حال پیگیری و اقدام است.

کشتکار با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی عنوان کرد: حمایت ویژه از واحد‌های تولیدی، توجه به فعال‌سازی بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی شهرستان از دیگراولویت‌های مهم اداره صمت دشتستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان دارای یک شهرک صنعتی در برازجان و دو ناحیه صنعتی در گزبلند و خوشاب است، ابراز داشت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بیش از ۲ برابری اراضی صنعتی در شهرستان بودیم و مجموعاً ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی این شهرستان طی این مدت اضافه ‌شده است که توانسته زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان را فراهم نماید .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به اهمیت الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان گفت: ایجاد ناحیه‌های صنعتی تخصصی سیلیکا، وحدتیه و شبانکاره در این شهرستان نقش بسزایی در اشتغال و افزایش تولید خواهد داشت.

وی با اشاره به احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان تشریح کرد: پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی شن و ماسه در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری ۷۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر بدلیل عوامل مختلف راکد شده بود، که با پیگیری و اقدامات متعدد مجددا فعال سازی شد.

کشتکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان به‌صورت ویژه در بخش تولید و اشتغال، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.