×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بوشهر پرچم‌دار تامین مسکن محرومان می‌شود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : با احداث ۵۰۰ واحد مسکن؛بوشهر پرچم‌دار تامین مسکن محرومان می‌شود….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : علیرضا مقدم یکشنبه‌شب در نشست شورای تأمین مسکن محرومین استان بوشهر با بیان اینکه حساب ۱۰۰ و بنیاد مسکن از پر برکت‌ترین یادگاران امام راحل است، بر مشارکت همگانی در راستای تداوم برکات این نهاد انقلابی و یادگار حضرت امام خمینی (ره) بر تأمین مسکن محرومان تأکید کرد.

وی بیان کرد: محرومین فاقد مسکن با همکاری خیرین، گروه‌های جهادی و بنیاد مسکن شناسایی شده‌اند و رایزنی‌های لازم جهت تأمین مسکن ارزان قیمت برای این دسته از افراد صورت گرفته است.

مقدم تأکید کرد: جلسات خوبی با شرکت ملی نفت ایران داشتیم و با رایزنی‌هایی که صورت گرفت موفق شدیم در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان، پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی از سوی شرکت ملی نفت ایران جهت تأمین مسکن محرومین فاقد مسکن را به صورت یک مصوبه آورده شود.

وی تصریح کرد: مدیران بنیاد مسکن در سراسر استان تلاش کنند با تبیین اهداف حساب ۱۰۰ امام (ره) در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خیرین محلی در این امر استفاده شود.

وی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد در ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مناسبت افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان بوشهر بهره‌برداری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر، بازخوانی فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وسیله دولتمردان و ملت را امری ضروری دانست و انجام این مهم را گامی مهم در راستای محرومیت زدایی و احداث مسکن برای محرومین و ارتقای عدالت اجتماعی عنوان کرد.

منبع: مهر…

به نا به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  گزارش خبر قبل در سایت برازجان سلام امام جمعه دشتستان در بیانه ای از مسئولین خواسته بود که یاری رسان باشند و امروز مسئولین پاسخ خطیب نماز جمعه برازجان حجت الاسلام حسن مصلح را داده اند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.