×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تبریک آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در پیامی به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت این روز را تبریک گفت .
متن پیام بدین شرح می باشد:


روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید .

این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی استان گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند .
مسئولان و متولیان این جامعه شایسته موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندیهای آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید .

اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان از دستگاه‌های اجرایی می خواهم امسال با توجه به شعار روز جهانی معلولان مبنی بر” ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت (فراگیر، دسترس پذیر و پایدار)” توجه ویژه به مبلمان شهری مطلوب، مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان را در دستور کار داشته باشند و برای تک تک این عزیزان و دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.