×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 25 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار بوشهر؛مردم آزاده ی سراسر عالم بیش از هرزمان دیگری اعلام تنفر و انزجار ستم ستوز خویش را بر سر شیاطین بزرگ و کوچک جهانخوار فریاد می زنند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ پیام فرماندار بوشهر به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش بدن شرح اعلام شد…

بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز در حالی به پیشباز سیزده آبان نماد جهانی مبارزه با استکبار وروز دانش آموز می رویم که مردم آزاده ی سراسر عالم بیش از هرزمان دیگری اعلام تنفر و انزجار ستم ستوز خویش را بر سر شیاطین بزرگ و کوچک جهانخوار فریاد می زنند.

درست از زمانیکه ملت مومن وسرافراز ایران بویژه درمیان اقشار فرهنگی همانند دانشجویان و دانش آموزان به رهبری امامین انقلاب اسلامی شعار مبارزه با استکبار در وجود دنیای اسلام نهادینه کرد.همان الهام بخشی کافی بود تا محرومین و مستضعفین عالم در اقصی نقاط این سیاره ی خاکی به تٱسی و الگوپذیری از این جریان محوری ، تحرک فراگیر خود را در مقابل امپریالیسم وصهیونیسم ابعادی تازه بخشند. 

وآنچه اکنون در نوار غزه می گذرد، بنابه بیان مبیین امام خامنه ای ( دام ظلله)« نبرد بین حق و باطل است» تا جهان بصورت واضحی مرز بندی های نوین خود را باز شناسد. 

بدرستیکه غزه شعار نیل تا فرات صهیونیسم بین الملل را در همان باریکه ی خونین، زمینگیر کرد وباایمان، پایداری و ایثار، چشمهای از حدقه بیرون زده غرب و شرق را مات و مبهوت مقاومت جانانه ی خویش نمود.

و اینک برماست که ۱۳ آبان امسال با همه اتفاقات تاریخی بزرگش را بیاد سپه سالار مقاومت حاج قاسم عزیز و همه همرزمان شهیدش گرامی داشته و پرشورتر وحماسی تر از همیشه در صفوفی بهم فشرده و خروشان در میعادگاه استکبارستیزان گردهم آییم و از ساحل خلیج همیشه فارس همنوا وهمراه با ملت بزرگ و مبارز ایران بار دیگر با آرمانهای انقلاب ا سلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق و پیمانی مقتدرانه داشته باشیم و همراهی خویش را با شعارها و اهداف اصولی اسلام ناب محمدی ( ص) تا آزادی قدس شریف وحمایت از ملت مظلوم فلسطن با تمام وجود نشان دهیم . 

   صالح رحیمی فرماندار بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.