×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان: بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه دشتستان برگزار می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ سرهنگ غلامرضا بناری گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم از سوی این نهاد انقلابی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در نشست اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

وی با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان، ادامه داد: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است .

سرهنگ بناری با اشاره به اینکه در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد پیش بینی شده و انتظار است برنامه‌ها پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نواخته شدن زنگ قرآن، ولایت وسپاس در مدارس شهرستان، گلباران مزار مطهر شهدا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، دیدار با مجموعه کارکنان سپاه ناحیه با امام جمعه شهرستان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ و شهرها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها، نشست های بصیرتی ، ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد انقلابی است.

بناری یادآور شد: مهمترین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل و تکریم از معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی، دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت اندیشه مطهر در قالب سخنرانی، فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه ‌برنامه در سطح شهرستان دشتستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های امسال از شنبه هشتم آغاز و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سرهنگ غلامرضا بناری ضمن تقدیرو تشکر از مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان تاکید کرد: این نهاد انقلابی در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.

در پایان از تعدادی از اصحاب رسانه تقدیر شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.