×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اقدامی مضحک امریکا که دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی دکتر ظریف را در فهرست تحریمهای خود قرار دادند

🇮🇷 *ظریف فرزند انقلاب هست*

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بیانیه جوانان انقلابی انصار حزب الله استان بوشهر و بیانیه سپاه در مورد وزیر امور خارجه ایران در مورد ظریف فرزند انقلاب است بدین شرح است 

سلام و درود خدا بر مهدی صاحب الزمان ، رهبر عزیز انقلاب ، و همه امت ایرانی و اسلامی

👈دشمن زبون و ذلیل شده ایران اسلامی بر خلاف هر قاعده و رویه بین المللی و دیپلماتیک ، بدون هیچ تفکر و خردی نمایشی از خباثت خود را به رخ جهانیان و خاصه مردم شریف ایران کشاند.

*در اقدامی مضحک دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی دکتر ظریف را در فهرست تحریمهای خود قرار داد.*

این دیو صفتان حکومت استکبار به خیال خام خود با این کار دستگاه دیپلماسی ایران را در ادامه طرح فریب برجام ، بین مردم تضعیف و در جامعه بین المللی منزوی کردند.
اما استکبار خبیث و معاندین ضد انقلاب داخلی و اپوزیسیون خارجی ، سخت مثل سابق در اشتباهند ، بدانند ملت انقلابی و مطالبه گر هرچند نقدهایی بر فرزندان دیپلمات خود دارند که آن هم به این دلیل بود که به این شیطان صفتان اعتماد نکنند که آزموده را آزمودن خطاست و الحمدالله اثبات شد .

اما با همه نقدها هرگز اجازه یاوه گویی و رجز خوانی ترامپی را به هیچ کس در جهت تضعیف فرزندان انقلاب نمی دهیم و باتمام وجود از فرزندان دلسوز و انقلابی خود حمایت و دفاع خواهیم کرد.

*اقدام نابخردانه ترامپ نه تنها باعث تضعیف جایگاه دیپلماتیک ایران نشد بلکه باعث تقویت وحدت و استحکام امت ایرانی و محبوبیت دکتر ظریف شد و این سخن امام راحل هست که فرمودند هرجا دیدید دشمن از شما خشنود نیست بدانید که راه را درست رفتید و این نشان از راه و گفتمان صحیح این روزهای دستگاه دیپلماسی و دولت هست.*

لذا در جهت اثبات این سخن

*ما جوانان حزب الهی به تبعیت از نهادهای انقلابی ، نظامی و مردم عزیز حمایت قاطعانه خود را از جایگاه حقوقی دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه اعلام داشته و در جهت تقویت آن گام خواهیم برداشت*
این تصمیمات خبیثانه امریکای شرور نشانه افول و پس لرزه های نابودی آنان می باشد ، باشد که انشاالله در این فرصت کوتاه زندگی دنیوی شاهد ادعای خود باشیم.

🖋👈 *جوانان انقلابی انصار حزب الله استان بوشهر*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.