×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام مصلح؛این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است+ فیلم شعارهای کوبنده

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بیانه حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در حمایت از مظلم ستم دیده مردم فلسطین بدین شرح اعلام شد

🌑🌑 بـِأَیِّ ذَنْـبٍ قُتِلَـتْ

دیگر بار خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و قلب آزاداندیشان را در سرتاسر دنیا به درد آورد.

بیانیه امام جمعه شهرستان دشتستان در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه دشتستان در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.

بـِأَیِّ ذَنْـبٍ قُتِلَـتْ

بِسـمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـنِ ٱلرَّحِیـمِ

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”….

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان
حسن مصلح امام جمعه دشتستان

تماشا فیلم  و دانلود شعار کوبنده مردم انقلابی برازجان در محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و فاجعه انسانی و کشتار بیرحمانه ملت مظلوم فلسطین در بیمارستان غزه در شب پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای جمعه برازجان در نوشته زیر ببیند…

https://aparat.com/v/rEsMA

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.