×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان:مدیریت شهری با تمام توان در حال انجام فعالیت های عمرانی و خدماتی در سطح شهر است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: بررسی پروژه پل دره آردو و تکمیل بلوار سعادت(بلوار ۵۰ متری) در دستور کار شهرداری برازجان قرار گرفت..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهردار برازجان گفت: مدیریت شهری با تمام توان در حال انجام فعالیت های عمرانی و خدماتی در سطح شهر است.

مرتضی قدوسی با اعلام اینکه به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط شهر می اندیشیم، اظهار کرد: اکنون نیز در راستای تکمیل خیابانهای اصلی لوپ شهر، تکمیل و ادامه بلوار سعادت(بلوار ۵۰ متری) و ادامه آن از دره اردو که نیازمند احداث پل است، بررسی های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

قدوسی با اعلام اینکه به همراه اعضای شورای شهر، معاونین و کارشناسان جهت بررسی روند پروژه از این محل بازدید به عمل آمده، ادامه داد: در این خصوص نیاز است مشاوری که دارای صلاحیت است برای مطالعه و طراحی پل انتخاب شود و پس از آن با انجام مراحل قانونی نسبت به آغاز عملیات اجرایی این پروژه اقدام خواهیم کرد.

قابل توجه همراهان سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جهت دیدن عکس ها با کیفیت مناسب روی عکسی که دوست دارید آن را ببینید کیلیک نمایید تا کامل باز شود و آن را ذخیره نمایید و در مطلب مناسب خود استفاده فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.