×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر و فیلم برگزاری جشن بزرگداشت روز برازجان

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به مناسب ۱۲ اسفند روز نامگذاری برازجان ، مراسم بزرگداشت این روز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان با حضور اعضای این دو نهاد ، مسئولین دیگر ، مردم برازجان و سخنرانی شهردار برازجان حاج مرتضی قدوسی به همراه ویژه برنامه های شاد این روز به همراه اهدای احترام به مرحوم تازه رفته صدا و سیما استان بوشهر حسین دهقان در ویژه مراسم جشن روز برازجان برگزار شد …

وعده شهردار در روز برازجان؛توسعه شهری با توان بیشتر ادامه دارد..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ۱۲ اسفند ماه آئین بزرگداشت روز برازجان برگزار شد.

در این مراسم شهردار برازجان ضمن تشکر از اعتماد و حمایت های اعضای شورا در انجام تمامی پروژه های شهری عنوان کرد: انجام پروژه های مهم، پیشرفت و توسعه شهر را مدیون همکاری و حمایت اعضای شورای شهر هستم.  

مرتضی قدوسی با بیان اینکه در حوزه معاونت اجرایی حدود ۱۰ تا ۱۲ خودرو که مستهلک و بلااستفاده بودند را بازسازی کردیم، اعلام کرد: در حال حاضر از این خودروها در حوزه های مختلف شهر استفاده می شود.

قدوسی با تاکید بر دو موضوع امانتداری و کار کارشناسی در تمامی حوزه های شهری ابراز کرد: برای رفع مشکلات حوزه پسماند نیز اقدامات لازم انجام و ۵ خودروی نو خریداری و در اختیار این سازمان قرار داده شده است.

شهردار برازجان امانتداری، صیانت و حفاظت از اموال مردم را مهمترین اولویت خود در پیشرفت مجموعه شهری دانست و ادامه داد: جهت تامین فضای رفاهی و تفریحی مردم شهر، سه فضای سبز در مرکز شهر بازسازی و بهسازی شد و در همین راستا در جهت افزایش سرانه فضای سبز، ۵ هکتار از زمین های شهر با عنوان بوستان بزرگ تفریحی و ورزشی جانباز احدث میشود.

وی در این خصوص افزود: اکنون نیز در ابتدای نیمه دوم سال ۳۰ هزار اصل درخت خریداری و در تمامی نقاط شهر کاشته شده است. 

شهردار برازجان از تخریب بلوارهای سطح شهر با قدمتی ۳۰ ساله خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: در جهت زیبا سازی سیما و منظر شهری، برخی میدان های شهر بازسازی و المان های در خور شان برای این میادین طراحی و در حال اجرا می باشد.

وی در پایان ضمن زنده نگه داشتن یاد و نام خبرنگار و مجری دشتستانی(مرحوم حسین دهقان) ابراز کرد: برازجان در سال آینده مسیر توسعه را با اجرای پروژه های بهتر و بیشتر ادامه خواهد داد و با قدرت بیشتری در تمامی حوزه ها پیش خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، دراین مراسم برنامه های نظیر نمایش آئین سنتی، شعر محلی، موسیقی، معرفی جذابیت های دیدنی و گردشگری شهر برازجان، اجرای سرود ، مسابقه، نمایش طنز و… اجرا شد.

به نا به این گزارش در پایان این مراسم از دو برنده برگزای  مسابقه در این محفل ، شاعران ،  معلمان و چند پرسنل شهرداری تجلیل شد …

فیلم های زیبای این مراسم در انتهای گزارش ببیند …

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید .

 

تماشا و دانلود اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران در جشن روز برازجان…

https://www.aparat.com/v/zuo6t

تماشا و دانلود فیلم اهدای احترام به حسین دهقان در جشن روز برازجان در نوشته زیر ..

https://www.aparat.com/v/XBLZb

تماشا و دانلود بیانات مرتضی قدوسی شهردار برازجان در جشن روز برازجان در نوشته زیر ..

https://www.aparat.com/v/k15nI

تماشا و دانلود اجرای سرود دو نهال ، همراه اهدی جوایز در جشن روز برازجان در نوشته زیر…

https://www.aparat.com/v/2vf5a

تماشا و دانلود اجرای نمایش در جشن روز برازجان در نوشته زیر…

https://www.aparat.com/v/g0jcu

تماشا و دانلود نمایش طنز در جشن روز برازجان در نوشته زیر…

https://www.aparat.com/v/7zOok

تماشا و دانلود اجرای گروه سرودهای جشن روز برازجان در نوشته زیر …

https://www.aparat.com/v/6I5ib

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.