×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از دو مادر شهیددر برازجان توسط مسئولین به مناسبت ولادت حضرت زهرا ( س ) + تصاویر اختصاصی

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ به مناسبت ولادت پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن(مادر) از دو مادر گرانقدر شهدای شهر برازجان بازدید و تجلیل به عمل آمد….

به گزارش  سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام با حضور تعدادی از مسئولین،پیشکسوتان دفاع مقدس و تعدادی از جوانان انقلابی شهرستان دشتستان از مادران گرانقدر شهیدان سیدمهدی موسوی و حسین طاهری به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن(مادر) بازدید و تجلیل به عمل آمد…

در این دیدارها حاج آقا مصلح امام جمعه محترم شهرستان،حاج عباس دهقان معاون فرماندار،سرهنگ علیاری فرمانده انتظامی شهرستان و معاون ایشان سرهنگ روان به،سرهنگ یحیایی جانشین سپاه شهرستان، حاج محراب بنافی عضوشورای اسلامی شهر، احمد ملک زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و معاون ایشان جناب گرمسیری، عباس اسدی رئیس ستاد نمازجمعه و آقایان دشتستانی و رحیمی از جوانان انقلابی شهرستان حضور داشتند.

در این دیدار حاج آقا مصلح امام جمعه محترم و احمد ملک زاده رئیس بنیاد شهید شهرستان با عرض تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن(مادر) به این دو مادر والامقام شهید به بیان نکات و خاطراتی از شهدا پرداختند و خدمت به شهدا و خانواده آنان را افتخاری بزرگ برای خود دانستند و بیان نمودند امنیت و آسایش امروز این مرز و بوم به برکت خون پاک این شهیدان عزیز است و آنان به آرزو و آن چیزی که لیاقتشان را داشتند رسیدند و ان شاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.

مادران گرانقدر این دو شهید عزیز نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به حاضرین، عنوان داشتند فرزند عزیز خود را در راه خدا داده اند و آن را با هیچ چیز معامله نمی کنند و ان شاءالله که خداوند از ما قبول نماید.
در این دیدارها مادران شهدا به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و مسئولین امر نیز قول پیگیری دادند در پایان نیز با اهداء هدیه و شاخه گل از این مادران گرانقدر تجلیل به عمل آمد….

شهید سیدمهدی موسوی پیش از عملیات بدر در جزیره مجنون و شهید حسین طاهری در منطقه عملیاتی غرب کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.