×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهدی اسلامی : اول از همه بحث مبانی قرارگاه را باید در نظر داشته باشیم اگر پی و مبانی کار را نداشته باشیم فایده ای ندارد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ اولین جلسه رسمی قرارگاه شهید ابراهیم هادی در استان بوشهر در برازجان بعد از نماز ظهر و عصر  به اقامه حاج آقا پولادی در روز ۲۴ بهمن در شبکه بهداشت شهرستان دشتستان با تلاوت قرآن کریم توسط سید موسی موسوی و طنین شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن کنفراس بهداشت دشتستان برگزارشد .

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  ؛ این مراسم با حضور مهدی اسلامی رئیس قرارگاه جهادی ابراهیم هادی در تهران و مسئول قرار گاه شهید ابراهیم هادی در استان بوشهر سید سعید هاشمی نژاد ، جانشین قرارگاه شهید ابراهیم هادی در استان بوشهر محمد عباسی، سید موسی موسوی دبیر ستاد و مجری طرح دستاورد‌های قرآنی کشور و نیروهای جهادی برادران و خواهران و نیروهای سیاسی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در استان بوشهر برگزار شد …

شایان ذکر است مدیریت نیروهای خواهران جهادی را در این گروه جهادی بر عهده خواهر همیشه در صحنه جهادی مریم بازیار است …..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سید سعید هاشمی نژاد مسئول قرارگاه شهید ابراهیم هادی در استان بوشهر: عرض خوش آمد گویی به آقای اسلامی و افرداد حضور در جلسه ابراز داشت و افزود یکی از کارهایی که انجام شده است کلیپ معرفی قرارگاه توسط ما بوده است و یکی از اهداف ما جذب نیروهای بارز و شاخص در استان بوشهر است و  انجام شده است و همچنان در دست اقدام می باشد و همچنین در راستای کارافرینی استان این مقام مسئول از اقای اسلامی در خواست نمود که از نیروهای بومی استان برای استفاده از این پناسنیل با برنامه مشخص شده از سمت جنابعالعی برای نیروهای قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در استان فعال شوند . … 

سید موسوی موسوی مسئول قرآنی پایتخت در استان بوشهر در این محفل افزود: گرامی میداریم ایام الله دهه فجر و ماه رجب را و گل سرسبد کارهای فرهنگی را معارف قرآنی میدانم.

نیروهای جهادی که در این مسیر گام برمی‌دارند در مسیر قرآن اند.

حرکت های فرهنگی تا زمانی که کار جهادی در آن نباشد هیچ گونه فایده ای ندارد.

از آقای اسلامی تقاضا داریم که در چارچوب کاری تان این نیروهای انقلابی را به کار بگیرین وقطعا نیروهای قرآنی جدا از مسیر ولایت نیستند.

وی درپایان افزود؛ شهدا الگوی شاخصی برای جوان های قرآنی ما خواهند بود.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : جانشین قرارگاه شهید ابراهیم هادی محمد عباسی در این جلسه اینچنین گفت:  جناب آقای اسلامی استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار و مردمی مظلوم و شجاع می باشد و خطاب به ایشان افزود؛ آقای اسلامی دشتستان دارای ظرفیت نخیلات بی نظیری است و دارای کشاورزانی که حاضر سرمایه گذاری هستند بنده به شما قول میدهم اگر در دشتستان سرمایه گزاری کنید شکست نخواهید خورد عباسی از اسلامی بخاطر سرمایه گذاری در استان تقدیر کرد و گفت کارخانه میگو شما به استان کمک کرده و بی شک کارخانه قند و نبات نیز اینچنین خواهد بود منتظر سرمایه گذاری شما در دشتستان هستیم…..

مهدی اسلامی رئیس قرارگاه جهادی ابراهیم هادی تهران در این جلسه ابراز داشت : اول از همه بحث مبانی قرارگاه را باید در نظر داشته باشیم اگر پی و مبانی کار را نداشته باشیم فایده ای ندارد. تا می‌گویم کار جهادی همه بسته معیشتی و جزیره ای عمل می‌شود. ما نگاه کنیم بر چه اساسی باید کار را جلو ببریم. بعد از نماز : مقام معظم رهبری توی صحبت اخیر شون نکاتی را فرموند که خیلی عجیب بود برای ما. به عنوان علمدار انقلاب و به عنوان استراتژیست.

وی ادامه داد ؛ کسی مثل ایشان نمی تواند راه را تبیین کند. رهبری در حوزه فرهنگی دغدغه های بسیار زیادی دارند. تهاجم فرهنگی تبدیل شد به شبیخون فرهنگی که دشمن یکدفعه حمله کرده است و بعد از آن تبدیل به ناتوی فرهنگی شد که تمام کشورها به فرهنگ ما حمله کرده اند. متاسفانه الگو های ما دارای مشکلاتی است. ما برای اعتلای این قضیه چکار کرده ایم. حرف ما بیشتر این است که می‌گوییم پول نیست و طرح نیست. باید ببینیم دغدغه های رهبری چیست مثلا چندتا الگو سازی کرده ایم. در فتنه ۸۸ گفتیم پایگاه های بسیج ها کدام یک کلیپ درست کنند اگر این اتفاق می افتاد مشکلات پیش نمیومد. رهبری فرمودند برگردیم به سبک زندگی دهه ۶۰٫

اسلامی ابراز داشت؛ فرهنگ مقاومت فرهنگ زندگی است. مردم اگر بدوند که ما توی همین جنوب چه شهید هایی دادیم کسی جلوی استکبار سرخم نمی کند.

ما نباید مسیری را دنبال نماییم که جبهه انقلاب از جبهه مردمی جدا شود .

این مقام مسئول افزود ؛ رهبری فرموند تولید علم حتما صورت بگیرد. منظور از جهاد تبیین خراسان جنوبی ۹۵ درصد کرک و پشم کشور دارد و ۸۵ درصد آن را می سوزاند و می‌رود فرانسه تبدیل به کت و شلوار می‌شود. لذا باید تبیین شود.

وی ادامه داد؛ اینکه جوان کشور ما میاد شلوار لی می‌پوشد چون برایش تبیین نشده است. در زمینه طب سنتی هنوز متولی نداریم. توی حوزه کارهای فرهنگی چیکار کردیم. توی حوزه قرآنی چیکار کردیم. علت آن است که مبانی ما تعریف هنوز ندارد. غربی ها با نظم نوین جهانی می‌خواهند کاری کنند دنیا یک کدخدا داشته باشد.

اسلامی افزود؛ هر کاری هر تلاشی جهاد نیست. جهاد یعنی هر کاری میکنیم در تقابل با دشمن باشد چه در زمینه سیاسی چه فرهنگی چه اقتصادی..

رهبری پارادایم تمدن نوین اسلامی را در بیانیه گام دوم مطرح کردند. اگر تمدن اسلامی ساخته شود ظهور خواهد آمد. حال در تقابل نظم نوین جهانی و تمدن اسلامی هستیم.

وی ؛ شاکله تمدن اسلامی ساختن انسان طراز اسلام است.

برای انسان تراز اسلام باید در زمینه فرهنگ و اقتصاد و علم و سلامت و … تعریف داشته باشیم.

اسلامی ادامه داد؛  امروزه مردم دارند به زندگی سنتی رو می آورند لذا اینجا باید بوم گردی استفاده شود. درکشور ۱۷ هزار کارخانه راکد است. که اگر این کارخانه ها با پول مردم راه اندازی شود قدرت خرید مردم نیز بالا می‌رود و شغل ایجاد می شود و از وجاج جوانان صورت می‌گیرد.

مهدی اسلامی رئیس قرارگاه جهادی ابراهیم هادی افزود؛ نیازی نیست که دختر و پسر درس یکسان بخونند.
فاکتور ها را باید عمل کرد تا به نتیجه رسید این یکی از کارهای قرارگاه است لذا پتانسیل های قرارگاه را شناسایی کنید..

قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی استان بوشهر در زمینه هوش مصنوعی فعالیت خود را آغاز نموده است که می توان از خوبیت این هوش بلقوه این را مثال زد که به شما اعلام می نماید که محصولی را که شما تولید میکنید در چه مکان های مشتری های خود را دارد که عرضه شود و محصول شما سریعتر به فروش رود.

✏️ عباس آفریدون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.