×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 29 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه موقت برازجان در خطبه های نماز جمعه مورخه ۲۱ اردیبهشت ماه،تصریح نمود:  از بستر بقاء متبرکه وامام زادگان،برای تعالی معنوی جامعه استفاده شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ حجت الاسلام ابوذر شاد امام جمعه موقت برازجان در جمع شرکت کنندگان در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه، ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه( س)و آغاز دهه کرامت اظهارداشت:‌‌عصمت، محدثه بودن ، شفیعه محشر، کریمه اهل البیت و ورود زیارت‌نامه مخصوص و . . . باعث شده که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از دیگر امام زادگان و سایر برادران و خواهران خود متمایز گردد تا آنجا که امام رضا (ع) در فقره‌ای از زیارت‌نامه آن حضرت می‌فرماید: فان لک عند الله شانا من الشان یعنی تو در محضر الهی از شأن و منزلت وصف‌ناپذیری برخوردار هستی.
خطیب نماز جمعه برازجان در ادامه با اشاره به ۲۵ اردیبهشت ماه سالروز تجلیل بقاء متبرکه و امام زادگان،افزود: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین کارکردهای گوناگون بقاء متبرکه و امام زادگان در راستای اهتمام به رهنمودهای امام خامنه ای است که معظم له فرمودند حرم امام زادگان و بقاء متبرکه باید قطب مسائل فرهنگی کشور باشد و اگر این راهبرد مهم محقق شود زمینه پرورش جوانان مومن وانقلابی فراهم می گردد.

حجت الاسلام شاد با بیان اینکه بقاء متبرکه وحرم امام زادگان گنجینه های معنوی در کشور ما هستند،تاکید کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی باید برنامه ریزی و پشتیبانی لازم را برای استفاده حداکثری از این ظرفیت ها،بعمل آورده و از این سنگر معنوی برای تبیین معارف حقه اسلام واهل بیت علیهم السلام وترویج آموزه های دینی بهره برداری نمایند و هر کدام از این بقاء متبرکه یک ملجا وپناهگاه برلی دلدادگان آل الله و مرکزی برای پاسخ گویی به مسائل عقیدتی و نگرشی جامعه بالاخص قشر جوان باشد.

این مقام مسئول در پایان ضمن گرامیداشت ۲۶ اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت احمدبن موسی شاه چراغ( ع) ،تصریح نمود:

بارگاه مطهرحضرت شاه چراغ( ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت در کشور ما همواره ملجا وپناهگاه دلدادگان آل الله بوده ودشمنان این شان ومنزلت را برنمی تابند و به انحاء مختلف با اقدامات تروریستی و القاء شبهات و ایجاد تردید، تلاش می کنند تا مردم ما بویژه قشر جوان را از فیوضات معنوی این امام زادگان جلیل القدرمحروم نمایند ولی مردم ولایتمدار کشور ما،این بزرگواران را واسطه فیض الهی در کسب مقامات معنوی و برآورده شدن حاجات خود می دانند و با توسل وتاسی به آنان درس بندگی و ولایتمداری آموخته و نقش های شوم دشمنان را نقش بر آب می نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.