×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صالحی رحیمی، مشکلات ما در شهرستان بوشهر عدم حفظ و بهره‌برداری از ابنیه تاریخی است / رئیس بنیاد ایران‌شناسی بوشهر،شهرستان بوشهر مفاخر و فرهیختگان بسیاری دارد که تاکنون اقدام چندانی برای شناسایی آنها نشده است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ،صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر از مراحل تجهیز و راه‌اندازی بنیاد ایرانشناسی در بوشهربازدید کرد و از نزدیک در جریان امر قرار گرفت.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی بوشهر در این بازدید اظهار داشت: شهرستان بوشهر مفاخر و فرهیختگان بسیاری دارد که تاکنون اقدام چندانی در خصوص شناسایی کامل و شناساندن این بزرگواران انجام نشده است.

رحیمی فرماندار افزود: یکی دیگر از مشکلات ما در شهرستان بوشهر عدم حفظ و بهره‌برداری از ابنیه تاریخی است.

رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای ایجاد مراکز فرهنگی گفت: فرهنگ یکی از پایه‌های اساسی جامعه است و همه باید در ایجاد مراکز فرهنگی همکاری داشته باشند.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر افزود: همچنان که تا پیش از این، تا حد امکان با مجموعه بنیاد ایران‌شناسی بوشهرهمکاری داشته‌ایم، پس از این هم ضمن حمایت از اقدامات فرهنگی، در کنار این مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: شهرستان بوشهر ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد که متاسفانه ناشناخته مانده و لازم است که این موارد به مردم معرفی شوند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.