×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مسابقات چهارجانبه والیبال/در پایان رقابت های نفس گیر بلند قامتان آقایان قهرمانی به تیم سعدآباد رسید

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آبپخش؛ بنا به این گزارش، یک سری مسابقات چهارجانبه به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی اداره ورزش و جوانان آب پخش با حضور چهار تیم مدعی برگزار شد.

گفتنی است در پایان این رقابت ها تیم سعدآباد توانست با غلبه بر حریفان خود در دیدار نهایی با گذشتن از تیم آبپخش به مقام قهرمانی برسد و آبپخش در جایگاه نائب قهرمانی ایستاد.

جا دارد از تمامی تیم های شرکت کنند و مسئولین محترمی که برای حمایت از ورزش و ورزشکاران حضور یافتند صمیمانه تشکر نماییم و انتظار میرود در تمامی برنامه های اداره ورزش چون گذشته همراه و حامی ورزشکاران باشند.

در پایان مجددا از حضور امین نژاد بخشدار محترم بخش ، رضایی رئیس شورای شهر، روشن صفت رئیس شورای بخش، بحرینی و دهنوی به ترتیب رئیس و دبیر هیئت شهرستان و کاویانی مسئول ناحیه تربیت بدنی سپاه شهرستان دشتستان حجت ذوالفقاری مسئول مجمع رهوران امر معروف و نهی از منکر استان در سپاه امام صادق بوشهر صمیمانه تشکر نناییم.

 به نا به این گزارش پیام تبریک مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر شهر سعدآباد بمناسبت قهرمانی تیم والیبال شهر سعدآباد بدین شرح اعلام شد 

بسم الله الرحمن الرحیم 

خبر قهرمانی غرورآفرین تیم والیبال شهرسعدآباد در مسابقات چهارجانبه بخش آبپخش بمناسبت هفته ورزش وتربیت بدنی که در نتیجه همت و تلاش بلندقامتان ورزش شهرمان به دست امد، موجب افتخار و خرسندی شهروندان فهیم و شریف شهرسعدآباد گردید.

این پیروزی ارزشمند را به مردم عزیز و ولایتمدار مهد تمدن وفرهنگ سعدآباد ، جامعه ورزشی، دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران عزیز تیم تبریک عرض نموده، سربلندی و توفیقات روزافزون ارزومندم. مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر شهرسعدآباد …

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.