×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
قرعه کشی مسابقات فوتبال بزرگسالان دشتستان انجام شد/احتمال افزایش تیمها از ۱۶ به ۲۰ تیم 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : جلسه هم اندیشی و قرعه کشی رقابتهای فوتبال بزرگسالان باشگاههای شهرستان دشتستان بزرگ یادواره شهدای والامقام عصر روز سه شنبه ۱۴۰۲/۴/۰۶ برگزار شد. 

در حاشیه این نشست حسن عباسی مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال دشتستان استقبال بسیار خوب تیمها در این دوره را به فال نیک گرفت و گفت امید است با یاری سایر همکاران خوبم در هیئت فوتبال ، وفاق و همدلی کلیه تیمها و همکاری سایر دستگاههای ذیربط امسال شاهد رقابتهای زیبا و جذابی در سطح شهرستان باشیم.

وی گفت همانند سنوات قبل برگزاری مسابقات را مزین کرده ایم بنام شهدای گرانقدر دشتستان بزرگ و وظیفه خود میدانیم تا یاد و خاطره شهدا را همچنان در جامعه بویژه شهرستان زنده نگه داریم. 

ایشان افزود: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال شهرستان شاهد حضور ۱۶ تیم در مسابقات بزرگسالان بوده و برگزاری ۵۶ بازی ماحصل آن خواهد بود.

مسئول اجرایی مسابقات عنوان کرد یکی از شرایط حضور تیمها در این رقابتها داشتن مجوز از اداره ثبت شرکتها و پروانه باشگاه بوده و در این خصوص نیز چهار تیم رزرو بصورت آماده داریم تا در صورت انصراف هر کدام از تیمها ، جایگزین مناسبی برای آنها در جدول مسابقات داشته باشیم. 

ایشان همچنین از اضافه شدن احتمالی تیمها به جدول مسابقات و تغییر در نحوه برگزاری بازیها خبر داد و گفت بدلیل درخواست برخی باشگاهها جهت ورود به عرصه رقابتهای شهرستان با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود موضوع را بمنظور بررسی و صدور مجوز به آقای شکرانه دبیر محترم هیئت فوتبال ارجاع داده ایم. 

وی اضافه کرد تیمهای بخش سعدآباد ، شبانکاره ، آبپخش و مرکزی را بر اساس قرعه در دو گروه تقسیم کردیم تا شاهد تقابل آنها در یک گروه نبوده و فرصتی برای صعود احتمالی آنها وجود داشته باشد. 

عباسی در پایان به ورزشگاههای سطح شهرستان اشاره کرد و گفت از زمینهای چمن موجود در بخشها بازدید میدانی خواهیم داشت و در صورت تایید و داشتن کیفیت لازم طوری برنامه ریزی خواهیم کرد تا همه تیمها در انجام بازیهای خود از شرایط عادلانه ای برخوردار باشند.

گفتنی است این رقابتها در نیمه دوم مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

تیمهای حاضر در بازیها به دو گروه تقسیم شدند.

⚽⚽⚽⚽⚽

*گروه ۱️⃣*

۱-آزادی راهدار

۲- رسالت خوشاب

۳-کشاورز میاندشت

۴- شاهین سرکره

۵- آبی دلان سعدآباد

۶- طوفان وحدتیه

۷- شهاب برازجان

۸- اتحاد شبانکاره

*گروه ۲️⃣*

۱-دارایی چهاربرج

۲- اتحاد سعداباد

۳-نخلستان آبپخش

۴- ساحل سعداباد

۵- نوین کشاورز شبانکاره

۶- آزادی وحدتیه

۷-اتحاد بنار

۸- پرسپولیس زیارت

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.