×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بعد از مدتها از رسانه ها انتشار یافت/جواب دهک‌ بندی‌ها هر ۶ ماه به‌روز می‌شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، معاون وزیر کار:‌ اطلاعات اقتصادی خانوار در پایگاه رفاه ایرانیان هر ۶ ماه یک‌ بار بازنگری می‌شود.

وی افزود داده‌ها از طریق سازمان‌های ثبت اسناد، ثبت احوال، بانک مرکزی، نیروی انتظامی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بورس، صندوق‌های بیمه‌ای، تأمین اجتماعی دریافت و به‌روز خواهد شد.

به نا به این گزارش ،از اطلاع رسانی اکثریت مخاطبین سایت برازجان سلام که در اعتراض این یارانه برای مشخص شدن قشر درآمدی خود در جامعه ، یارانه آنها قطع نشده است، اقشار کم درآمد جامع تا دهک بندی ۳ قرار دارند که می تواند از مزایای بهتر این جامعه استفاده نمایند و اقشار ۴ تا ۹ جامعه هم از مزایای کمتری استفاده می نمایند و آخرین قشر جامع که ۱۰ باشند از خدمات پرداخت یارانه قطع می شوند .

و اما در نهایت مخاطبین بیشتر سایت پایگاه رفاه ایرانیان ( اعتراض یارانه ) مددجویان کمیته امداد امام خمینی و یا بهزیستی و یا کسانی که بخواهند وام اشتغال کمیته دریافت نمایند ، حالا چه مدجو باشد یا نباشد ، هستند که با این خبر شاید تا حدودی خیال مددجویان این دو اداره آسوده شود که بعد از ثبت اعتراض در صورتی که از دهک بندی خود در سامانه راضی نباشند ، اگر تا ۳ ماه جواب آنها به موبایل ثبت شده در سامانه ارسال نشد تا شش ماه جواب خود را می تواند در سامانه ببیند.

در پایان به اطلاع برسانیم یکی از دفاتر پیشخوان که در شهر برازجان بهترین خدمات اینترنتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی انجام می دهد ، دفتر پیشخوان محمدی واقع در خیابان مولوی ، گلستان جنوبی ،روبروی مسجدفاطمه زهرا(س) می باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.