×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حجته الاسلام صمصامی: نقش شهید بهشتی در پایه گذاری نظام قضایی اسلامی در کشور بی بدیل است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سلام ؛ در دیدار رییس دادگاه عمومی بخش و بخشدار سعدآباد با امام جمعه وحدتیه مطرح شد:به مناسبت هفته قوه قضاییه روز دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲، رییس دادگاه عمومی بخش سعدآباد به همراه جمعی از همکاران و بخشدار با حجهالاسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه وحدتیه در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: نقش شهید بهشتی در پایه گذاری نظام قضایی اسلامی در کشور بی بدیل است.

وی در ادامه افزود: چنانچه معیارها و صدور احکام در حال حاضر با تأسی از بنیانگذاران قوه قضاییه همخوانی بیشتری داشته باشند و عدالت در تمام زمینه ها بدون دخالت عوامل ذی نفوذ اجرا شود، رویکرد مردم به نظام اسلامی بیشتر و گسترده تر می شود.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید.

حجته الاسلام صمصامی تصریح کرد: مردم همواره عملکرد نظام قضایی را مقایسه با دیگر ارکان نظام می نمایند و هر چه بیشتر عدالت رعایت شود دیدگاه ها به اصل نظام وسعت بیشتری خواهد گرفت.

وی بهره مندی از درس اخلاق در طول هفته یا ماه را جهت جلوگیری از لغزش‌های احتمالی مهم دانست و با توصیه به رییس و دیگر کارکنان دادگاه عمومی بخش سعدآباد از آنها خواست که مجموعه اداری از این مبحث استفاده و بهره مند شوند.

گفتنی است در پایان امام جمعه وحدتیه به همراه جمعی از مسؤولین بخش و شهر در گلزار شهدای گمنام این شهر حضور یافت و ضمن غبارروبی و عطرافشانی با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.