×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جهاد تبیین:نقش جوانان در تبیین مکتب امام خمینی(ره)

«بسم الله الرحمن الرحیم »..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران حوادث ها واتفاقات تلخ و شیرینی به ثبت رسیده است ، درتاریخ پرفراز و نشیب ما سالیان سال از ارتحال بزرگ‌مرد تاریخ ایران‌زمین معمار کبیرانقلاب اسلامی می‌گذرد، اما نام و یاد او همچنان در درون قلب این ملت و جهان اسلام می‌تپد وبی شک پاک نخواهدشد.رابطه قلبی مردم باامام رامیتوانیم ازچندین زاویه به تصویربکشیم ولی مااز دوزاویه به آن می پردازیم. زاویه اول خیز وحرکت انقلابی وجهادی امام برعلیه رژیم ستمشاهی ونقش مردم بافرازونشیب ها وتلخی وخوشی های فراوان می باشد که به ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷پیروزی انقلابی اسلامی ختم میگردد و زاویه دوم اندوهناک تراز همه زوایا رحلت ایشان بود که فرمودند سالهامیگذرد حادثه ها می آید ،انتظار فرج رااز نیمه خرداد می کشم. عشق به امام و تجدید بیعت ملت با ایشان هرساله در سالروز رحلت این بزرگمرد تاریخ ازآن روز تاکنون دشمنان را بر آن داشت تا با همه توان برای تحریف شخصیت حضرت امام در طول سال‌های پس از رحلت او نیزتلاش نمایند.

زندگی امام راحل درطول دوران حیات او دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که برای ما درگذشته وامروزه سراسردرس می باشد اعم از سبک زندگی ،اخلاص ، منش ورفتار ، دشمن شناسی ایشان ، ودرکنار این زندگی تکمیل کننده این پازل صحیفه سراسر نور امام می باشد ، دریای عمیق شخصیت این بزرگ مرد تاریخ، نیاز به کاوش چند وجهی دارد که هر جوان انقلابی باید برای انقلابی ماندن آن را انجام دهد، بنابراین یک جوان انقلابی بایدامروزه بداند چرادشمن امام جامعه خود را نشانه گرفته و دست به تحریف ایشان می زند لذا امروز جوانان دووظیفه دارند : اول اینکه بفرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی باید پشتیبان ولایت فقیه خود باشند تابه مملکتشان آسیبی نرسد و دوم براساس فرمان مقام معظم رهبری دراین زمینه جهاد درعرصه تبیین است ، نه جهاد تردیدی که ابزاروآلات آن امروزه توسط دشمن فضای مجازی و رسانه هامی باشد.

چیزی که امروز نسل جوان ما به دلیل تهاجم فرهنگی وجنگ نرم دشمن وعدم آشنایی کافی ورصد وتحقیق مبانی دینی و منظومه فکری امام ره و مقام معظم رهبری، به جای اینکه در مسائل گوناگون (از جمله حجاب و فضای مجازی) در حال جهادتبیین باشند، در حال جهاد تردید هستند..

یعنی به جای اینکه ارزش ها و اصول را تبیین کنند و محکم پشت آن بایستند، با سخنان شبهه انگیزخود، در حال تحریف و ایجاد تردید هستند.
ودرآخر بفرموده مقام معظم رهبری ارادت مردم به امام بزرگوار، به معنی پذیرش مکتب امام به عنوان راه روشن و خط روشن حرکت عمومی و همگانی ملت ایران است.مکتب امام یک بسته‌ی کامل، مجموعه و دارای ابعادی است؛ این ابعاد را باید با هم دید، با هم ملاحظه کرد.دو بعد اصلی در مکتب امام بزرگوار ما، بعد معنویت و بعد عقلانیت است.

📝حجت ذوالفقاری/خردادماه ۱۴۰۲ /یزد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.