×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معصومی رئیس دانشگاه واحد اسلامی دشتستان : شهدا چشم و چراغ و برکت دانشگاه هستند

“سیده اعظم موسوی ” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در نشست خبری مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با خبرنگاران اعلام شد ….

رئیس دانشگاه آزاد برازجان : از دو ماه پیش مجوزها و تامین اعتبار یادمان شهید انجام شد و با کمک بسیج سازندگی سپاه دشتستان ساخت یادمان شهدای گمنام در حال انجام است و در حال حاضر ۳۰ درصد از این یادمان آماده شده است و دوست داریم تا هفته دفاع مقدس آن را به بهره بداری برسانیم .

اشکان معصومی رئیس دانشگاه آزاد برازجان در مورد املاک دانشگاه در پاسخ به خبرنگار برازجان سلام افزود : املاک دانشگاه مستند سازی شده است و فرماندار دشتستان و دوستان ما در مسکن و شهر سازی همکاری خوبی با مجموعه واحد دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان انجام داده است و در مورد زمین های انتهایی دانشگاه که در تصرف قانونی نهاد دانشگاه است خانه های متروکی است که ارزش بازسازی ندارد تصمیم خاصی در حال حاضر قرار نیست در این محل اجرایی شود ……

این مقام مسئول در پاسخ به خبرنگار ما در مورد دوستانی که هرشب در روبروی درب اصلی ورودی دانشگاه تجمع می نمایند و محفل های خصوصی به وجود می آورند افزود : با نیرو انتظامی محل صحبت شده که نسبت به تجمع این افراد اقدامات مناسب انجام دهند که در این محل دیگر تجمع نداشته باشند .

وی افزود : در این عصر حاضر که ما در آن زندگی می نماییم نهاد دانشگاه ها اهم از دولتی و غیر دولتی با تورم کشورها روبرو است و شرایط کنونی و فشار مالی زیادی بر جامعه و مردم وارد نموده است ….

معصومی ادامه داد؛ واحد دانشگاه آزاد برازجان با تمام مشکلات کرونایی پیشتاز این بوده است که با وجود اینکه تمام دانشگاه ها با شرایط کرونایی تعطیل بودند این دانشگاه کلاسها را حضوری برگزار می نمود و همچنین در مورد این که هزینه های مالی برای ثبت نام دانشجویان فراهم شود شهریه های دانشجو یان تا دوازده ماه اقساطی می شوند .

معصومی افزود : دولت اگر مطالبات ثبت نام های رایگان خانواده های شهید و ایثارگران به ما پرداخت نماید مجموعه دانشگاه می تواند هزینه حق تدریس اساتید این دانشگاه را سریعتر پرداخت نماید….

رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امید داریم در یک بازه یک ساله وضعیت دانشگاه را از زیان دهی خارج کرده و جایگاهی برتر و ویژه داشته باشیم.

در پایان ریاست دانشگاه آزاد افزود : مجموعه دانشگاه به دنبال این است که با احداث نیروگاه خورشیدی ، بخش قابل توجهی از برق برازجان احداث نماید . عکاسان سیده اعظم موسوی و سید محمد مهدی امیری 

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید . عکاس سید محمد مهدی امیری 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.