×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار بوشهر : ۹۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : احمد محمدی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت هفته دولت به پروژه‌هایی که قرار است افتتاح و با آغاز عملیات آنها آغاز شود اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته دولت امسال، شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۸۸ طرح عمرانی در سطح استان بوشهر هستیم.


وی بیان کرد: از این تعداد ۷۰۵ طرح به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸۳ طرح با اعتبار ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود که نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی همراه است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه اقتصادی، شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۵۱ طرح هستیم خاطر نشان کرد: از این تعداد طرح، عملیات اجرایی ۱۵ طرح اقتصادی بزرگ شامل ۴ پتروشیمی به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان و ۹٫۵ میلیارد دلار آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در این راستا ۳۶ طرح اقتصادی به ارزش یک‌هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : احمد محمدی‌زاده شب گذشته در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته دولت امسال، شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۸۸ طرح عمرانی در سطح استان بوشهر هستیم، که از این تعداد ۷۰۵ طرح به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸۳ طرح با اعتبار ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود که نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی همراه است.

استاندار بوشهر از آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن ۷۰هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی ۱۵طرح با اعتبار ۱۷ هزار و ۱۰۴میلیارد تومان آغاز می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: در حوزه اقتصادی، شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۵۱ طرح هستیم، که از این تعداد طرح، عملیات اجرایی ۱۵ طرح اقتصادی بزرگ شامل ۴ پتروشیمی به ارزش ۱۵ هزار میلیارد تومان و ۹.۵ میلیارد دلار آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر بیان داشت: در این راستا ۳۶ طرح اقتصادی به ارزش یک‌هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بوشهر زخم خورده اختلافات است و یکی از دلایل عقب ماندگی ما همین است و دوست داریم بین مردم و مسوولین وحدت ایجاد کنیم و در این راه در حال اقدام هستیم.

محمدی زاده ادامه داد: ما بر روی مولفه های وحدت، امنیت و سلامت در حال کار هستیم تا با این روند بتوانیم سرمایه‌گذاران زیادی را نیز وارد استان کنیم.

او گفت: من و معاونینم رسانه ای شده ایم و با کمک شما همه مدیران استان را جوابگو و رسانه ای خواهم کرد و حتما دستگاه های اجرایی را پاسخگو به رسانه ها خواهیم کرد.

استاندار بوشهر درباره فعالیت های فرهنگی در استان نیز بیان داشت: در حوزه فرهنگ، کارهایی انجام گرفته و در عسلویه مجتمع فرهنگی در حال شروع به ساخت است و در برازجان مجتمع فرهنگی، کارهای پایانی خود را سپری می‌کند.

وی گفت: موزه دفاع مقدس، تاریخ ارزشمند مردم این استان است و بوشهر، تنها استان کشور است که در سه عرصه زمین، دریا و هوا جنگ کرده است و ساخت این موزه را شروع کرده ایم.

محمدی زاده درباره ته لنجی نیز گفت: در زمینه ته لنجی، رییس‌جمهور دستور آیین نامه داد و این کار را انجام دادیم و پس از آن در هیات دولت تصویب شد ولی چون منابع آن در سران قوا و مجلس باید کار خود را سپری کند، ما منتظر جواب آنها هستیم. البته ما مجوز سفرها را صادر کرده ایم و برای افراد مجوز صادر شده و عده ای رفته اند و باقی هم در حال رفتن هستند.

وی گفت: حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان منابع برای اشتغال خرد و روستایی تامین کرده ایم و بین شهرستان ها نسبت به جمعیت و نرخ بیکاری تقسیم شده که افراد می‌توانند مراجعه کنند.

استاندار بوشهر افزود: سن مدیریتی استان نسبت به دولت قبل را دو و نیم سال کمتر کرده ایم و بخشدارهای ما همه زیر ۴۰ سال سن دارند.

وی بابیان اینکه ۲۰ درصد مصرف آب و برق غیرمجاز استان در اطراف برازجان است در خصوص پروژه‌های کلان شهرداری‌ها اذعان داشت: شهرداری‌ها در مرکز شهرستان موظف هستند در هرسال یک پروژه ماندگار اجرا کنند که در شهر برازجان پروژه دیوار حفاظتی رودخانه‌های فصلی و در گناوه احداث پل ورودی جزو پروژه‌های ماندگار شهرداری‌ها در سال جاری است……

محمدی زاده از تأمین اعتبار ادامه ساخت بیمارستان‌های فاطمه زهرا (س) بوشهر و ۱۷ شهریور برازجان خبر داد و افزود: ادامه ساخت این دو بیمارستان در نیمه دوم سال خواهد بود.

استاندار بوشهر در در روز اول آغاز پروژه های هفته دولت در برازجان حضور دارد و بعد از آن در روز دوم برای افتتاح پروژه های دولت به دیر خواهد رفت .

این مقام مسئول افزود: پروژه نیمه کاره احداث راه آن بوشهر را فعال و آن را به پایان خواهیم رساند و محله حاشیه نشین های برازجان که امکانات مناسبتی از احضاظ اینکه در حاشیه شهر نیستند تا آخر سال به حاشیه شهر می افزایم که این دوستان هم از تمامی خدمات شهری برخوردار شوند.

در پایان این نشست از چند نفر از اصحاب رسانه در این نشست و از استاندار بوشهر تجلیل شد .

توجه داشته باشید دوستان برازجان سلام : اگر دوست دارید تصویر یا کیفیت اصلی بیند روی آن عکس کلیک بفرمایید تا کامل باز شود و بعد آن را با کیفیت اصلی ببیند و ذخیره نمائید . عکاس سید محمد مهدی امیری 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.