×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح برنامه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال درشهر بوشهر +تصاویر

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ با حضور مهرناز اسکندری معاون امور توسعه پیشکیری بهزیستی استان، آرزو منوچهری مدیر بهزیستی ، مهندس حبیبی نیا سرپرست مرگز بهداشت شهرستان بوشهر و کارشناسان حوزه تخصصی بهزیستی برنامه پیشگیری از تنبلی چشم و اختلالات بینایی ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال ، در مرکز خدمات جامع سلامت علی بن ابیطالب شهر بوشهر افتتاح گردید….

در این آیین ، مهرناز اسکندری معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان با بیان اینکه طرح سنجش تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال یک برنامه کشوریست افزود: این برنامه ۲۴ سال است که در استان بوشهر اجرا می‌شود و امسال نیز از اول اردیبهشت شروع و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۳ تا ۶ سالگی زمان طلایی برای سنجش تنبلی چشم است، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه، پیشگیری از کم بینایی و نابینایی کودکان در این گروه سنی است.

معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه سنجش تنبلی چشم در مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت سراسر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: والدین می‌توانند کودکان خود را برای معاینه چشم به این مراکز ببرند.

اسکندری خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، ۳۴ هزار و ۱۲۳ کودک در استان غربال شدند، که ۱۹۹ کودک از این تعداد که حدود یک درصد آمار است دچار تنبلی چشم بودند.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در پایان تصریح کرد: امسال هم تمامی کودکان ۳ تا ۶ سال استان که ۶۸ هزار و ۴۵۲ کودک را شامل می‌شوند سنجش خواهند شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

روابط‌عمومی بهزیستی بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.