×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : سعی خواهم نمود یک گام جهت درخواست های خبرنگاران در این نشست بردارم تا درخواست های آنها زودتر به سرنجام رسد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ در نشست خبری امروز قبل از ظهر با اصحاب رسانه برازجان با فرماندارجدیدو محترم شهر دشتستان احمد بنافی دراولین نشست خبری در بعد از ده روز معارفه وی ابراز نمود که : ……..

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : این مقام مسٔول ابراز داشت : سعی خواهم نمود یک گام جهت درخواست های خبرنگاران در این نشست بردارم تا درخواست های آنها زودتر به سرنجام رسد….

بنافی فرماندار دشتستان افزود : درخواست های اصحاب رسانه با نشستی  که با حضور ریاست محترم اداره ارشاد برازجان در جلسه بعدی خواهیم داشت پیگیری خواهیم نمود .

این مقام مسئول افزود : منابع آب ما در دشتستان محدود است و جامعه ما اگاه است و باید توجه داشته باشد که آب زیرزمینی ما به کف رسیده و آب وجود ندارد و شما با پمپاژ آب اتصال بی رویه انجام می دهید و این مایه حیات را کم تر می نماید و شما با این ویلا و باغ شهری غیر مجاز که می سازید و مقاومت در مقابل قانون می نماید مردم به رنج بی آبی می اندازید  ….. 

وی افزود : مقام معظم رهبری امسال دستور به تولید دانش بنیان داده است و این به این معنی است که ما می توانیم خالق خیلی از محصولات نوینی که دارد وارد ایران می شود باشیم و این توان برای این کار وجود دارد و با نگاهی که ما مثل زمین و وام در اختیار مردم می دهیم و با اگاهی که شما اصحاب رسانه به مردم خواهید داد این توان در مردم شکوفا می شود و توان خود را در این زمینه به کار خواهند انداخت که تولید دانش بیان را در اولویت کار خود قرار دهند . 

این مقام مسئول افزود : اگر ما در زمینه تولید دانش بنیان پیشرفته تر شویم نیاز نیست که از کشورهای همسایه محصولات وارد کشور شود و خوبی این تولید دانش بنیان حمایت از مصولات ایرانی و حمایت از اشتغال جوانان ایرانی است . 

احمد بنافی فرماندار دشتستان افزود : دولت با سیاستهای جدید خود به کمک مردم آمده است و با این تصمیم درستی که بر مسیر درست است و با کمک درست ما به دولت این مسئله ای که دارد در خط مستقیم به سرانجام می رسد به درستی به سرانجام رسد . 

بنا به این گزارش خبرنگاران در این جلسه از فرماندار دشتستان درخواست اعطای وام  برای اصحاب رسانه ،  حق بیمه اصحاب رسانه و نشریات مکتوب در این جمع هم خواهان درج اگهی ادارات در جراید خود را شدند …

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.