×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
محمدی زادی استاندار بوشهر :فتح خرمشهر از لحاظ نظامی حادثه بزرگی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس محسوب می‌شود

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛فرماندار دشتستان با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس، امام‌ جمعه برازجان و تعداد از مدیران استانی و شهرستانی در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری دشتستان در عصر ۳۱ اردیبهشت با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: فتح خرمشهر از لحاظ نظامی حادثه بزرگی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی ویژگی جغرافیایی خرمشهر اشغال شده توسط رژیم بعث عراق را برشمرد و افزود: با وجود اینکه صدام استحکامات مهمی برای حفظ منطقه اشغال شده تدارک دیده بود ولی رزمندگان پر توان اسلام با اتکا به خداوند متعال، خرمشهر عزیز را از تصرف خارج کردند و این عملیات نقطه عطفی در تاریخ سرزمین و ملت ایران محسوب می‌شود و همه به آن افتخار می‌کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه شهدا تمام هستی خود را برای حفظ نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند گفت: ادامه راه شهدا اهداف همه مردم و مسئولان است و خدمات‌رسانی به ملت در راستای آرمان شهدا است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از ملت ایران به سبب انقلابی بودن را به شهادت رساند افزود: امروز منافقین جنایتکار و تروریست مورد حمایت کسانی هستند مانند «آمریکای دروغگو » که فریاد حقوق بشر به دروغ سر می‌دهند.

وی به سیاست دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی در اصلاح ساختار اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: برای واردات ۴ قلم کالا سال گذشته ۸ میلیارد دلار اختصاص یافت که به سبب بروز مشکلات جهانی و منطقه‌ای این میزان به ۲ برابر افزایش یافت و این رقم هر سال افزایش می‌یافت که تبعات و مشکلات مهم اقتصادی در کشور ایجاد می‌کرد.

استاندار بوشهر تصمیم رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی در حذف ارز ترجیحی را یک حرکت انقلابی دانست و بیان کرد: این حرکت و تصمیم برکات زیادی در جامعه در منفعت مردم دارد.

محمدی‌زاده در ادامه با قدردانی از همراهی مردم استان بوشهر در اصلاح ساختار اقتصادی دولت خاطر نشان کرد: دولت برای کوتاه کردن دست جیره خواران و سودجویان از سفره مردم این کار مهم و البته سخت و نیازمند حمایت مردم را کلید زد و انشالله آینده برکات آن برای همگان روشن خواهد شد.

وی اضافه کرد: در همه روزهای پس از اجرای این طرح استان بوشهر آرامترین فضا را تجربه کرد و این نشانه بصیرت، هوشیاری مردم ولایت مدار استان و روشنگری و بصیرت افزایی ائمه جمعه و همه متولیان فرهنگی این استان است.

استاندار بوشهر به معرفی فرماندار جدید دشتستان پرداخت و با قدردانی از صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان، احمد بنافی را به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان معرفی کرد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

روابط‌عمومی استانداری بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.