×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه دشتستان: با همبستگی به فرماندار جدید دست یاری دهید

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بعد از ظهر شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان با حضور حجه الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان، آقای محمدی زاده استاندار بوشهر، دکتر رضایی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار هنر مجتمع شهید داریوش شاهینی برازجان برگزار شد.

حجه الاسلام مصلح در این مراسم گفت: مهم ترین اخلاق کارگزاران نظامی ولایی، تقوا و به دنبال آن بصیرت است، اگر تقوا باشد مدیر امین بوده و از تشریفات، تجملات، دروغگویی و … به دور است، تقوا یعنی پیوسته خود را در محضر خدا ببیند.

وی در ادامه افزود: اگر تقوا باشد مدیر خود را خدمتگذار مردم دانسته و خدمت را عبادت می داند، یک کارگزار نظام اسلامی باید مقتدر باشد، بر خدا توکل کند.

امام جمعه دشتستان اضافه کرد: کارگزار در جمهوری اسلامی در تصمیماتش قاطعیت دارد، اگر مشارکت و پشتیبانی مردم نبود ما به این پست و مقام نرسیده و نظام و انقلاب حفظ نمی شد، نباید مردم در پیچ و خم کارهای اداری امروز و فردا شوند، مدیر باید در دسترس مردم بوده و با آنها ارتباط برقرار کند…


حجه الاسلام مصلح اذعان داشت: کارگزار باید همه مناطق را به عدالت دیده و با عدالت برخورد کند، مناصب را به اهلش سپرده و انصاف رعایت شود، به محرومان و مستضعفان توجه کند چرا که مردم پیوسته پای انقلاب بوده و هستند، باید مردم را ولی نعمتان خود بدانیم، تشویق و توبیخ بجا باید در برنامه مدیر باشد و خوبی مدیران را نسبت به کم کاری بعضی دیگر از مدیران برجسته کند.

وی تصریح کرد: تلاش در جهت رفاه مردم باید در برنامه مدیران باشد و با توجه به مسائل و مشکلات پیوسته در کنار مردم حضور داشته باشند چرا که این حضور مایه آرام بخشی است، همواره با مردم گفتگو داشته و آنها را همراه خود کنند، نباید از نصیحت فرار کرده و از تذکر دیگران هراس داشته باشند، به نحوی که رضایت مندی مردم را به دنبال داشته باشند.

امام جمعه دشتستان در ادامه گفت: در این برهه حساس با همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات به فرماندار جدید دست یاری دهید.

وی افزود: از همه نیروهای انقلابی می خواهم که در این برهه حساس با همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات به فرماندار جدید شهرستان دشتستان دست یاری بدهند و با تمام وجود حمایت کنند تا شاهد موفقیت فرماندار انقلابی و دولت مردمی باشیم.

حجه الاسلام مصلح بیان داشت: ضمن تشکر از استاندار محترم بوشهر، انتظار می‌رود با حمایت کامل از فرماندار جدید شهرستان دشتستان که جوانی است مومن، انقلابی، خوش سابقه و با سواد تا بتواند به خوبی شهرستان دشتستان بزرگ را مدیریت کند با اختیار تام و تمام بتواند بر مشکلات و معضلات فائق آید.

وی افزود: از احمد بنافی فرماندار جدید شهرستان دشتستان می خواهیم که با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت های شهرستان به ویژه نیروهای انسانی مومن و انقلابی و همه صاحب نظران خود را وقف خدمت به مردم شریف دشتستان آماده نموده و کمبودها و مشکلات گذشته را جبران و ترمیم نماید.

امام جمعه دشتستان گفت: از نماینده مکتبی و انقلابی و مردمی شهرستان دشتستان دکتر ابراهیم رضایی می خواهیم همچون گذشته از همه ظرفیت و توان خود، چه در تهران و چه در شهرستان دشتستان، به کار گیرد و برای ارتقای شهرستان و مشکلات عدیده آن اعم از آب، برق، مسکن، بهداشت و درمان و کشاورزی از همه مدیران که تاکنون صادقانه به مردم خدمت نمودند و سرپرست محترم فرمانداری شهرستان دشتستان صادق بوستانی و مشاوران تقدیر و تشکر و آرزوی توفیق را دارم.

حجه الاسلام مصلح ضمن تبریک انتخاب احمد بنافی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان ابراز داشت: متاسفانه در این چند ماه اخیر عده ای انقلابی نما و در لباس و پوشش انقلابی ضربات و صدمات جبران ناپذیری به اعتبار و حیثیت شهرستان دشتستان و اتحاد نیروهای انقلابی زدند.

وی افزود: با تخریب و شایعه سازی و شایعه پراکنی خیلی از حریم ها و حرمت ها را شکستند از نهاد مقدس نماز جمعه گرفته تا استاندار مردمی و انقلابی، نماینده مردمی و انقلابی شهرستان دشتستان، مسؤول و مدیری که پدر و مادرش هر دو شهید راه اسلام و انقلاب بودند محمد تقی ایرانی یا سایر نیروهای مومن، صالح و معتمد شهرستان دشتستان و به هیچ کسی رحم نکردند.

امام جمعه دشتستان اظهار داشت: این گونه شایعه سازی و تخریب ها و هتاکی ها نشان بی تقوایی، بی پروایی و سهم خواهی و زیاده خواهی است.

حجه الاسلام مصلح در پایان افزود: این پست و مقام دنیوی چقدر برای بعضی ها مهم است که این همه برای آن دست و پا می‌زنند و به هر وسیله‌ای وارد می‌شوند با هتک حرمت و ریختن آبروی دیگران، متوسل می شوند ‌؛ عده ای بی پروا پرونده سازی و تخریب و پرده دری را پیشه خود ساخته اند و تمام هم و غمشان را گذاشتند بر تخریب دیگران!؟ این تذهبون!؟ از آن روز نمی ترسید که همه چیز آشکارا روشن شود !؟

گفتنی است در این مراسم از خدمات آقای صادق بوستانی سرپرست پیشین فرمانداری تجلیل شد و آقای احمد بنافی بعنوان فرماندار جدید شهرستان دشتستان معارفه گردید.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.