×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماینده دشتستان:دشتستان باید با نظر دشتستانی‌ها اداره شود /در انتصابات دخالت نکردم و نمی‌کنم/آب، بزرگترین چالش دشتستان است/ هر مسئولی برای مردم خدمت کند در کنارش هستیم/ همه تصمیمات، مواضع و اقدامات صرفاً بر اساس منافع و مصالح مردم دشتستان بوده است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛دکتر ابراهیم رضایی در مراسم تودیع و معارفه عصر ۳۱ اردیبهشت فرماندار  دشتستان اظهار داشت: امروز روز بزرگی برای شهرستان دشتستان است چراکه این شهرستان بزرگ امروز در عرصه مدیریتی تعیین تکلیف شد.

وی با بیان اینکه بزرگی دشتستان به مردان و زنان آن، شهدا و رزمندگان، متخصصین، جوانان و نخبگان و همه مردم آن است افزود: به مردم وعده داده بودم که دخالتی در انتصابات نداشته باشم و به‌جز یکی دو مورد خاص حتی توصیه‌ای هم نداشته‌ام.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان هم همین رویکرد را داشتیم اما تاکید داشتم که دشتستان باید توسط دشتستانی‌ها اداره و با محوریت نیروهای انقلابی مدیریت شود.

وی فرماندار جدید شهرستان دشتستان را فردی فرهیخته، انقلابی و دارای همت بلند خواند و بیان کرد: در این مدت هرچه گفته‌ایم بر اساس منافع و مصالح مردم دشتستان بوده است، سعی کردیم که در همه تصمیم‌ها مصلحت مردم مدنظر باشد و از سر خودخواهی یا منفعت شخصی تصمیم و موضع نگیریم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دشتستان و با بیان اینکه آب اصلی‌ترین مسئله مردم در شهرستان دشتستان است تصریح کرد: سد دالکی و آبشیرین‌کن های دشتستان، طرحهای آبخیزداری و دیگر طرح‌ها باید به سرانجام برسد و برای نوسازی شبکه اقدامات اساسی شود.

رضایی با تقدیر از تلاش فعالان حوزه سلامت در دشتستان تاکید کرد: یک بیمارستان کفاف شهرستان را نمی‌دهد و باید ساخت بیمارستان ١٧ شهریور سرعت بگیرد.

وی رفع مشکلات حوزه اشتغال را ضروری دانست و اضافه کرد: همه باید همت کنیم که فعالیت‌های اشتغال‌زا حمایت شده و گسترش یابد.

وی به مشکلات حوزه مسکن و پروژه‌های نیمه‌تمام آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری‌های فراوان شاهد کلاف سردرگمی هستیم که رها شده است.

رضایی، کشاورزی را مهمترین ظرفیت مادی شهرستان دانست و افزود: رفع مسئله آب کشاورزی در دشتستان ضروری است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات متعدد روستاییان و عشایر پرتلاش دشتستان اهمیت فراوانی دارد که با مسایل بی‌آبی و …. روبرو هستند.

وی با اشاره به مشکلات سند زمین‌های مردم در این شهرستان ادامه داد: مردم نیم قرن در این مناطق ساکن هستند ولی برای اسناد زمین‌های خود با مشکل روبرو هستند و دولت هم مشکل را حل نمی‌کند

وی به محرومیت‌های جدی در دشتستان اشاره کرد و افزود: راه‌های شهرستان نیازمند توجه جدی است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات فرماندار سابق دشتستان و سرپرست فرمانداری، خطاب به استاندار بوشهر اظهار داشت: انتظار داریم به فرماندار دشتستان اختیارات کافی داده شود و در مقابل مسئولیت از وی بخواهید.

وی خواستار نگاه ویژه به دشتستان شد و اضافه کرد: دشتستان جمعیت بالایی دارد و باید بهتر و بیشتر به این شهرستان توجه شود.

وی با بیان بخش سعدآباد از برخی شهرستان‌ها بزرگتر است افزود: شهر آبپخش به عنوان دومین شهر پرجمعیت شهرستان جمعیتی بیشتر از مرکز برخی شهرستان‌ها دارد و این ظرفیت‌ها نشان می‌دهد که دشتستان باید ویژه‌تر دیده شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به محرومیت‌های ارم و بوشکان اشاره کرد و افزود: باید برای رفع محرومیت های دشتستان اقدامات عاجل و کامل انجام شود.

وی از تشکیل شورای راهبردی دشتستان خبر داد و اضافه کرد: همه ما برای ابادانی دشتستان کنار هم هستیم و وحدت حول رفع مشکلات مردم شکل خواهد گرفت.

وی مردم را خط قرمز خود خواند و تاکید کرد: بی‌تردید در کنار هر مسئولی که به مردم خدمت کند هستیم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، ضربه بزنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.