×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دیدار دبیر کانون های خدمت رضوی  با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

پایگاا خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت آقا اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و تبریک هفته دولت گزارشی از فعالیت‌ ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی کانون های عمومی ،تخصصی و کانون های مرکزی خدمت رضوی شهرستان ها ارائه نمودند .

ایشان بیان داشتند: راهبردهای آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی در سه بخش توسعه خادم، توسعه خدمت و توسعه مخدوم برنامه ریزی گردیده که ماموریت اصلی برای کانون های تخصصی شامل ایجاد و تقویت شبکه مومنانه خادمیاران ، پشتیبانی از کانون های خادمیاری محله ای و ایجاد شبکه کانون های خدمت رضوی عمومی و تخصصی در سطح شهرستان ها می باشد . وی با اشاره به شرح وظایف دبیرخانه استانی بر توسعه و تعمیق معارف غنی فرهنگ رضوی ، اجرای برنامه های مناسبتی ، توسعه شبکه خادمیاری ، حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی به محرومین استان تأکید کردند .

سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرضمن خوش آمدگویی و تبریک انتصاب آقای محبی به سمت دبیرکانون های خدمت رضوی استان بوشهر بیان داشتند : آستان قدس رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر دو از نهاد ها و سازمان های مولود انقلاب و وابسته به نهاد ولایت می باشند و ضرورت دارد فعالیت این مجموعه ها در راستای اهداف متعالی انقلاب و خدمت به مردم باشد.

سردار رزمجو با اشاره به پیامدهای ناشی از بیماری کرونا در کشور از جمله تعلیق و یا از بین رفتن تعدادی از مشاغل که شرایط سختی را برای برخی از هموطنان عزیز تحمیل کرده است؛ خاطرنشان کرد: بر اساس تدبیر و رهنمود حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب، رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه که به حمدالله مورد استقبال مردم ولایت مدار استان و دستگاه ها قرار گرفته است، ظرفیت و فرصت مناسبی را برای جلوگیری از تبعات و پیامدهای منفی این بیماری به ویژه بر اقشار محروم و کم برخوردار در جامعه فراهم نموده است.

ایشان افزودند : خدای بزرگ را شاکریم که امروز همه نهادها انقلابی از جمله آستان قدس رضوی با انگیزه، استعداد و ظرفیت های بالا با همدلی و هم افزایی برای غلبه بر مشکلات مردم و کمک به نیازمندان و محرومین استان مصمم و مجاهدانه به صحنه آمده اند.

سردار رزمجو در ادامه به موضوع راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره کردند و افزودند: این قرارگاه با مشارکت بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آستان قدس رضوی، سپاه، بسیج و همچنین کمک های دولت ، ظرفیتی قدرتمند و تعیین‌کننده برای کاهش بخشی از مشکلات جاری مردم را فراهم نموده است .

وی در پایان بیان داشتند :علاوه بر این نهادها انتظار می رود آحاد مردم برخوردار به ویژه خیرین استان بوشهر که همواره پیشتاز خیرات و یاری رسانی به اقشار آسیب دیده بوده اند در حد بضاعت حضور زیبای خود را در این نهضت الهی به نمایش گذاشته و به کمک هموطنان عزیز و مردم محروم نیازمند بشتابند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.