×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جزئیات اولین نشست مجمع خیرین خادمیاران رضوی استان بوشهر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ اولین نشست مجمع خیرین خادمیاران رضوی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از تشکیل اولین نشست مجمع خیرین خادمیاران رضوی استان بوشهر خبر داد.

به منظور سازماندهی خادمیاران خیر و مشارکت آنان در پروژه‌ها و برنامه‌های محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های نیکوکارانه و شبکه سازی خیرین ، مجمع خیرین خادمیاران رضوی در استان بوشهر تشکیل گردید .

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ادامه داد: باید به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در استان توجه ویژه نمود و ورود خیرین در فعالیت‌های تخصصی کانون‌های بیست‌گانه دبیرخانه و ساختارسازی و سازماندهی خیرین در این موارد بسیار حائز اهمیت می باشد .

محبی ضمن تشکر از زحمات مدافعان سلامت عنوان کرد: کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌های استان با توجه به افزایش بیماران کرونایی تلاش‌های مستمری برای خرید داروی بیماران نیازمند و تأمین مواد غذایی و بسته های معیشتی آنان داشته اند که این اقدامات با برنامه ریزی های صورت پذیرفته توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تدوام خواهد یافت .

وی افزود : مردم می توانند نذورات و کمک های مالی خود را جهت کمک به محرومین و نیازمندان هم استانی به حساب آستان قدس رضوی با شناسه محرومیت زدایی واریز تا پس از طی مراحل ، این کمکها برای کمک به محرومین و نیازمندان هم استانی هزینه گردد.

در این نشست بر فعال سازی مجامع شهرستانی ، تدوین بانک اطلاعات خیرین برمبنای فعالیت کانون های بیست‌گانه ، شبکه سازی خیرین و شناسایی نیازمندان واقعی غیر تحت حمایت دستگاههای حمایتی تأکید گردید .

در پایان این نشست آقای اکبر علیپور به عنوان رئیس مجمع خیرین خادمیاران رضوی استان بوشهر انتخاب شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.