×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تشریح اقدامات دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر  در برنامه نهضت دینی مواسات در بحران کرونا

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر به تشریح اقدامات این دبیرخانه در تداوم نهضت دینی مواسات در بحران بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام از بوشهر فرید محبی دبیر کانونهای خدمت رضوی استان بوشهر یادآور شدند : پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر تداوم و اوج گیری نهضت فراگیر مواسات و احسان عمومی مومنین در بحران گسترش بیماری کرونا و با توجه به تاکیدات تولیت محترم آستان قدس رضوی مبنی بر نقش آفرینی ویژه دبیرخانه های استانی در حل مسائل و مشکلات خانواده‌های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا ، این دبیرخانه در استان با اولویت قرار دادن جهت گیری های عمومی خدمت خادمیاران رضوی نسبت به ارائه خدمات و برنامه های گسترده جهت کاهش رنج و آلام نیازمندان اقدام نموده است .

 

ایشان به تهیه و توزیع بسته های معیشتی ، طبخ غذای گرم و تامین و وعده های غذایی خانواده ها ، سازماندهی گروه های جهادی در حوزه سلامت ، کمک به تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز بیماران ، تامین کپسول اکسیژن، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق کم برخوردار ،کمک رسانی به کادر درمان در بیمارستانها و درمانگاه ها ، کمک به تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونایی ، پرداخت بدهی خانواده های نیازمند و تامین هزینه های داروهای بیماران کرونایی اشاره نمودند . وی مجموعه کمک های انجام شده در قالب کمک های نقدی، کالایی و خدماتی را به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام و تأکید کردند این میزان کمک با استفاده از ظرفیت خیرین و کمکهای دبیرخانه صورت گرفته است . وی در پایان یادآور شدند : این دبیرخانه آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت کمکهای خادمیاران و همچنین مردم خیر و نوع دوست نسبت به تداوم برنامه های حمایتی و اجتماعی خود بپردازد .

روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.