×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حرفی با صدا و سیما / رسانه ملی / بایدها و نبایدهای شبکه آموزشی مدارس مجازی چاره اندیشی شود و بعد تبلیغات مجازی انجام دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام این روزها بیشتر در فضای مجازی بعد از بحث بیماری کرونا ، صحبت از بازگشایی مدارس از ۱۵ اردیبهشت است و همه اعلام می می دارنند که اگر مدارس باز نشود ، از طریق صدا و سیما شبکه های تلویزیونی، دانش آموزان مدارس ، درس های خود را دنبال نمایند ، غافل از این هستند که برنامه های مجازی بعد از مدتی که اعلام می شوند . در کانالهای مجازی اعلام نمی شوند و به یک باره از کانالها حذف می شوند و اطلاع رسانی درستی از زمان پخش برنامه های درسی در صدا و سیما  اعلام نمی شود .

به عنوان نمونه مثلا از تاریخ ماه ۶ تا ماه ۹ به عنوان نمونه باید اطلاع رسانی اعلام  شود ،  ولی در نیمه راه ، به عنوان نمونه ماه ۷ اطلاع رسانی ها قطع می شود و دانش آموزان نمی تواند از تدریس شبکه های صدا و سیما استفاده نماید . 

بهتر است تا به صورت رسمی در سال جدید پیش رو تاریخ آموزش رسمی اعلام نشده است  ، رسانه ملی ( صدا و سیما )  یک شبکه منسجم برای رسانه ها در بستر  شبکه مجازی اعلام نمایند که در مدتی که پخش آموزش ها انجام می شود ،  اصحاب رسانه ها  اطلاع رسانی نمایند ، بعد تاریخ رسمی اعلام نمایند و بعد  آموزش ها از رسانه ملی شروع  شود . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.