×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رقابتهای فصل ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ سوپرلیگ هندبال با تمام رنجها و دردها، ستارگان دشتستان با حمایت مسئولین ، مردم دشتستان در گروه اول رقابتهای فصل آینده خواهد ماند و خواهد درخشید‎

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد!

قرعه‌کشی رقابتهای فصل ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ سوپرلیگ هندبال ایران پس از کش و قوس‌های فراوان و تعویق‌های چندباره که به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد، بالاخره در روز چهارشنبه ۱۲ شهریور در محل فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و ستارگان دشتستان تنها نماینده ورزش استان در رقابتهای سالنی لیگهای برتر کشور در بخش مردان سرانجام توانست خود را به قرعه برساند و حریفانش را بشناسد! اینکه رسیدن به قرعه برای نماینده‌ی ورزش استان و خیل عظیم هواداران هندبال دشتستان با چه مشقت‌هایی همراه بود، خود رنجنامه‌ای‌ است بلند که در این مقال نمیگنجد اما به‌جاست که باشگاه فرهنگی-ورزشی ستارگان مراتب تشکر خود را از استاندار محترم، نماینده‌ی محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، فرماندار محترم دشتستان، شهردار محترم و اعضای ارجمند شورای اسلامی شهر برازجان، رسانه‌های وزین شهرستان، فعالان دلسوز اجتماعی و مردم ورزش‌دوست اعلام نماید.

با تمام رنجها و دردها، حالا ستارگان دشتستان در گروه اول رقابتهای فصل آینده تیمهای نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، ذوب‌آهن اصفهان، زاگرس اسلام‌ آباد غرب و پاس ناجا قم را حریف خود می‌بیند. جایی که نمایندگان ایران در فصل گذشته و فصل آینده‌ی جام باشگاههای آسیا در کنار نماینده‌ی دشتستان قرار گرفته‌اند و قطعا رقابتهای این گروه از شور و هیجان بالایی برخوردار خواهد بود و پخش تلویزیونی این رقابتها خواهد توانست نام استان عزیزمان بوشهر و دشتستان زیبا را بار دیگر در پهنای ایران سرفراز طنین انداز کند.

بدون تردید حضور شایسته‌ی نماینده‌ی دشتستان در رقابتهای فصل پیش رو میسر نخواهد گردید مگر با اتحاد و همدلی مسئولین، اهالی ورزش و ورزش‌دوستان دشتستانی، فعالان اجتماعی و رسانه‌های دلسوز همانند فصل گذشته و سالهای پیش‌تر. این اتحاد و همدلی اما اگر با حمایت مسئولین ارجمند شهرستان و استان همراه نباشد قطعا به شکست خواهد انجامید و نه تنها هندبال و ستارگان دشتستان بلکه کل ورزش شهرستان شاهد یک شکست بزرگ خواهد بود و ورزش این دیار را سالها به عقب خواهد راند. حمایتی که با پیگیری‌های مستمر مسئولین محترمی همچون فرماندار دلسوز دشتستان و نماینده‌ی پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی و البته قول‌های قطعی استاندار پرتلاش بوشهر در کنار حمایتهای مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان به نظر می‌رسد می‌توان برعکس فصل پیش، در این فصل به آینده‌اش خوشبین بود و با نگاهی پرامید به آینده‌اش نگریست.

حالا با توکل به ذات مقدس خداوندی، اتکا به حمایت تمام قد مسئولین پرتلاش از جوانان این دیار، شور و شکوه انرژی مثبت خیل عظیم هواداران ورزش و هندبال و با تکیه بر توانمندی بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال ستارگان دشتستان، با عزمی آهنین به نبرد با غولهای هندبال ایران خواهیم ایستاد.

به امید سرفرازی دشتستان زیبا و استان شهیدپرورمان بوشهر…
الهی به امید تو!

با احترام- روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.