×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غلامحسین قیطاس رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) برازجان خواه آغازپویش ثبت نام ۱۶۸۰حامی درشهر برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) برازجان اظهارنمود : بمنظورحمایت از فرزندان ایتام ومحسنین پویش مردمی جذب حامی در برازجان و روستاهای بخش مرکزی راه اندازی شد .
غلامحسین قیطاس خواه بابیان اینکه طرح اکرام ایتام ومحسنین بمنظور رسیدگی و حمایت از این گروه هدف انجام می گردد گفت : تکریم ایتام و نیازمندان از سفارشات موکد قران کریم و از کارهایی است که ائمه اطهار شخصا” انجام می دادند .
وی بابیان اینکه حمایت از نیازمندان در دستورکار قرار دارد اعلام داشت : پویش جذب ۱۶۸۰حامی در برازجان و بخش مرکزی اغازشده و این درحالی است که تعداد ۶۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت طرح فوق الذکر می باشند لیکن از سرانه پائینی برخوردار هستند و چشم انتظار کمک های حامیان عزیز هستند . وی افزود : در این طرح برای هر فرزند نیازمند شماره کارت ۱۶رقمی در نظرگرفته شده که حامیان محترم می توانند بصورت مستقیم بحساب این فرزندان واریز نمایند .
وی با بیان به اینکه حامیان می توانند با پرداخت ماهیانه ده هزارتومان در این پویش از نیازمندان در قالب طرح اکرام ومحسنین حمایت کنند ، ضمن دعوت از تمامی احاد مردم فهیم حهت شرکت دراین پویش اعلام نمود حامیان محترم می توانند به شکل مستقیم ازسامانه اینترنتی به ادرس ekram.emdad.ir فرزند معنوی خود را در شهر یا روستا اتتخاب یا با مراجعه به دفتر این نهاد در شهر برازجان حوزه اکرام وایتام فرزند مورد نظر راانتخاب و مساعدت های لازم را در این زمینه بعمل آورند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.