×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر و تشکر رئیس کمیته بانوان ستاد یادواره سرداران و ۶۷۰ شهید شهرستان دشتستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  تقدیر و تشکر رئیس کمیته بانوان ستاد یادواره سرداران و ۶۷۰ شهید شهرستان دشتستان بدین شرح می باشد .

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران، ۱۶۹)

شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را، به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.
بدینوسیله به مصداق :


من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بر خود فرض میدانم اولا از حضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان دشتستان، مردم شهرستان های دور و نزدیک، مسئولین محترم شهرستانی و استانی، علماء و روحانیون همیشه در صحنه، خانوادهای معظم شهدا وایثارگران، بسیجیان سر افراز و جوانان پر شور و شعور و انقلابی و ثانیا از همراهی فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت، امام جمعه محترم، فرماندار محترم، مسئولین ادارات و هیئت‌های مذهبی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جوانان و نوجوانانی که مخلصاً لله در برگزاری باشکوه یادواره سرداران و ۶۷۰ شهید شهرستان دشتستان فعالیت نمودند تقدیر وتشکر نمایم.
از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات بقیه ا… الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش مقام معظم رهبری مسئلت می نماییم.

سیده خدیجه حسینی
رئیس کمیته بانوان ستاد یادواره سرداران و ۶۷۰ شهید شهرستان دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.