×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر / کنگره هر ده سال در استان برگزار می شود و در حال حاضر ۸ یادواره شهدای شهرستانی برگزار شده است

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در نشست خبری امروز صبح سردار علی رزمجو که به همت بسیج رسانه در سالن سپاه امام صادق بوشهر برگزار شد مطرح شد . عکاسان سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست اصحاب رسانه اعلام داشت : مدت دو سال است که مقدمات برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر شروع شده است که ۲۵ دی ماه امسال برگزار می شود.

علی رزمجو در ادامه فرمود : کنگره هر ده سال در استان برگزار می شود و در حال حاضر ۸ یادواره شهدای شهرستانی برگزار شده است که هر یادواره با میزان استقبال بین ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ نفره مواجه شده اند. البته یادواره های شهدای اقشار هم داشته ایم.

رزمجو افزود: برای کنگره شهدای استان اقداماتی از قبیل نصب تصاویر شهدا در معابر و خیابان های شهرها و روستاها، تهیه جهیزیه افراد کم بضاعت و اجرای پروژه های محرومیت زدایی انجام شده یا در حال انجام است.

وی ادامه داد : مدارک و اطلاعات ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر و ثبت خاطرات و تصاویر به صورت مکتوب در دبیرخانه کنگره گردآوری شده که بانک اطلاعاتی ارزشمندی فراهم شده است.

مسئول کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر ۷۲ جلد کتاب چاپ شده و ۲۰ کتاب دیگر تایید محتوا شده اند و در نوبت چاپ هستند.

علی رزمجو عنوان کرد: راه اندازی سایت حماسه سازان و اختصاص صفحاتی در رسانه ها به کنگره و تشکیل گروه های سرود و آثار هنری از دیگر اقدامات در حال اجراست.

رزمجو با اشاره به نقش رسانه ها افزود: رسانه ها نقش بسزایی در کیفیت و کمیت بخشی به هر رویدادی دارند و میزان اثر بخشی هر برنامه ای به میزان انعکاس رسانه ای آن برمی‌گردد.

در پایان رزمجو فرمود : نقش خون شهدا و نقش قلم فرسایی اصحاب رسانه در موفقیت‌های انقلاب ویژه است.

 

سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در ابتدای نشست گفت: صدا و سیما ۲۲۰۰۰ دقیقه تولیدات برنامه تلویزیونی، رادیویی، خبری، فضای مجازی در قالب ۱۳۰۰ عنوان برنامه دارد.

سید حسین ناظر افزود: در حوزه صدا میزان ۱۳۷۰۰ دقیقه تولید رادیویی، ۵۵۰۰ دقیقه تولید تلویزیونی، ۱۲۰۰ دقیقه تولید خبری، بیش از ۱۴۰۰ دقیقه برنامه در فضای مجازی و ۱۰ اثر سرود و آهنگ تولید شده یا می شود.

ناظر در مورد سریال مردان نادر اظهار داشت: دو سال پیش کلید ساخت آن زده شد که فیلم نامه و تحقیق و پژوهش های آن تمام شده است. برای تولید آن مبلغ دو و نیم میلیارد تومان از از سازمان صدا و سیمای کشور اختصاص داده شده است و باید همین مقدار از استان تامین شود که هنوز تامین نشده است. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.