×

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به نام یزدان پاک /برنامه نیم روزه پیمایش مسیر آسنگی به چهارگودتوسط کوهنوردان باشگاه سهندبرازجان به مناسبت روز کوهستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در مورخه ۹۸/۹/۲۲ با توجه به تقویم صعود فصل پاییز،باشگاه کوهنوردی سهندبرازجان ،مسیر آسنگی به چهارگود رابه مناسبت روز کوهستان صعود نمود
با برنامه ریزی ازقبل همه در کنار مجسمه کوهنورد برازجان تجمع نمودند وساعت هفت صبح به طرف روستای جمغاری حرکت نمودیم وسیله شخصی را در کتار منزل آقای نیکنام به امانت گذاشتیم
شروع برنامه از صبح زود در یک هوای بارانی آغاز شد ابتدا مسیر پیمایش از زمینی هموار شروع وسپس وارد دره ای عمیق شدیم
ومقداری میوه درخت کنار طبیعی را چیدیم و از دره بالا رفتیم وتا ساعت نه ونیم به صعود ادامه دادیم مسیر با پاکوبی مشخص ادامه راه را آسان می نمود ولی بعلت بارندگی در یک غار اتراق نمودیم وصبحانه را صرف نمودیم
پس از گذشت یک ساعت غار را ترک نمودیم و همگی سالم وسرحال به سمت پایین کوه بازگشتیم
واز امانتداری آقای نیکنام تشکر نمودیم وسوار وسائل شخصی شدیم وساعت ۱۲به برازجان برگشتیم
مسئولیت همنوردان:
سایر شرکت گنندگان
آقایان؛شاه حسینی،گرامی
خانم ها ؛ پریساوفاطمه بحرینی،خانم گرامی،لیلی کشاورز،فهیمه کشاورز

• دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.