×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دشتستان به مناسبت هفته دانشجو در نماز جمعه ۲۲ اذر ماه قرائت شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دانشگاه، نقطه ی اساسی هر جامعه و کشوری است.اگر دانشگاه اصلاح بشود، آینده ی آن جامعه اصلاح خواهد شد.اگر دانشگاه فاسد بشود، سرنوشت آن جامعه فساد است. از اول انقلاب می‌شد کاری بکنند که ۱۶ آذر اصلا فراموش بشود، چون این‌قدر ما حوادث داشتیم.اما نه، مسئولان کشور و علاقه‌مندان به مسایل کشور، مایل‌اند خاطره‌ی این روز زنده بماند، چرا؟ چون آن روز به خاطر سخن حقی، اتفاقی در دانشگاه افتاد که بعدها، جبهه دژخیمان، به خاطر همان هدفی که جوانان داشتند و هدف والایی هم بود، با آنها مقابله کردند و به کشته شدن سه نفر انجامید. مقام معظم رهبری

۱۶ آذر روزی است که لاله‌های وطن در خون افتادند و جنازه‌شان بر پای مستکبران و مستبدان همچون خیمه‌های سوخته آرام گرفت. دانشجوی ایرانی در طول تاریخ معاصر اثبات کرده است که بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد و به موقع و پیشاپیش همگان واکنش نشان داده است.

(( دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود)) شهید بهشتی

غالب مردم ایران این روزها با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند. مشکلات اقتصادی به قدری برگرده ی طبقات پایین جامعه فشار آورده است ، که دیگر جایی برای سیاسی بازی جناح ها و باند های قدرت باقی نمانده است.
این موضوعی است که نباید از دولت محترم هم پوشیده باشد. درست در زمانی که رهبر انقلاب بارها و بارها اولویت اول مملکت را مشکلات اقتصادی و معیشتی اعلام کرده اند، و همه ی دلسوزان انقلاب و کشور را به تلاش عملی برای ارتقای فضای کسب و کار و تولید دعوت کرده اند؛ از مجلس و دولت محترم صداهایی بلند می شود که اگر معاهده ی پالرمو و اف ای تی اف تصویب نشوند، اقتصاد کشور فرو می پاشد و اگر این دو تایید شوند، اثرات مثبت اقتصادی دارند!!
امروز ملت ایران شاهد آن است که بعد از شش سال معلق نگه داشتن اقتصاد کشور ، به واسطه ی برجام ، که حتی آب خوردن مردم را به آن گره زده بودند، اما امروز هیچ یک از مشکلات جامعه برطرف نشده است ، بلکه خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد و معیشت مردم وارد کرده است.
مسئولین دولتی باید بدانند این پای میز مذاکره نشستن ها، جز ضرر برای این نظام و انقلاب چیزی دیگری در پی نداشته و نخواهد داشت و متاسفانه برای بار دیگر رویای مذاکره با غرب را در سر می پرورانند. این تفکر غرب زدگی تا کی باید دامن گیر بعضی از مسئولین ما باشد؟!! و آیا تاکنون آثار برجامی که در بیست دقیقه بواسطه بعضی از نماینده های غرب زده به تصویب رساندید را در جامعه مشاهده نمی کنید ؟ آیا هنوز بر سر تصویب معاهدات با غرب عبرت نگرفته اید ؟
در هفته های گذشته شاهد آن بودیم که دولت با بی تدبیری، قانون سهمیه بندی بنزین را به شکلی نامطلوب اجرا نمود، که این امر موجب بی اعتمادی و بدبین شدن مردم نسبت به دولت و نظام گردید و متاسفانه در شب میلاد پیامبر(ص) ، دولت این طرح را به طور ناگهانی و به بدترین شکل ممکن، اجرا نمود که این امر موجب اعتراضات مردم و سوء استفاده دشمنان انقلاب اسلامی و وارد شدن خسارات میلیاردی به اموال عمومی و خصوصی گردید، که با تدبیر رهبر انقلاب و سخنرانی دقیق ایشان قائله ختم شد.
امروز پس از عبور از فتنه ای دیگر با تدبیر مقام معظم رهبری ، صداهایی از حنجره دشمنان ، نفوذی ها و غرب زده های داخلی به گوش می رسد ، که قصد دارند بی تدبیری دولت، در موضوع سهمیه بندی بنزین را به رهبر انقلاب انتساب دهند.
در تمامی این زمینه ها، از برجام گرفته تا فرجام سهمیه بندی بنزین ، متاسفانه شاهد حضور مفید و موثر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نبوده ایم. مگر نه اینکه امام خمینی ( ره ) فرمودند: مجلس در راس همه امور است. آیا وقت آن نرسیده که با چشم باز و با بصیرت ؛ افراد اصلح را روانه مجلس کنیم و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و زمینه ساز دولت و مجلسی جوان، پویا و انقلابی باشیم؟
امروز روز برخاستن است ، روز تلاش و همت برای ایجاد ساختاری که ان شا الله نتیجه اش به ایجاد دولتی جوان و مومن گردد ،این را ولی امر خواسته و قطعا آینده را اینگونه برای ایران مقدر می داند. بر همه عناصر مومن و یاران انقلاب است که امروز از هیچ تلاشی تا زمان تشکیل و استقرار مجلسی مومن و انقلابی فروگزار نکنند.
امام خمینی فرمودند : من التماس می کنم از ملت ایران ، دست ملت ایران را میبوسم ، این غرب زده ها را کنار بگذارند .
امروز روز وحدت و انسجام جبهه انقلاب برای پاکسازی بدنه نظام اسلامی از سرطان لیبرالیسم نفوذی است.
امروز با تدبیر مقام معظم رهبری شاهد مدیری انقلابی و قدرتمند در قوه قضاییه هستیم ، شاهد مدیری انقلابی ، که با تمام توان و اخلاص برای سربلندی این نظام و انقلاب قدم بر می دارد و باعث امید در دل مرم گردیده است. مدیری که در بیانات خود فرمودند : دست کسانی را که به بیت المال دست درازی کرده اند نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم و امروز شاهد مبارزه با مفسدانی که با رانت خواری به فساد رسیده اند از سوی ریاست محترم قوه قضائیه می باشیم.
الحمدالله به برکت خون شهدا، مردم این نظام و انقلاب به این بصیرت رسیده اند که خودی را از ناخودی و دوست را از دشمن و راست گو را از دروغ گو تشخیص دهند. امروز وقت آن می باشد که تشکل های انقلابی از جوانان انقلابی تشکیل گردد.
امروز ما دانشجویان توقع داریم که امام جمعه شهرمان انقلابی ، و با صلابت تر از همیشه در مقابل ناکارآمدی ها و کم کاری های مسئولین بایستد. توقع داریم امام جمعه شهرمان در خطبه های نماز جمعه, بیشتر از قبل , حرف دل مردم و مشکلات جامعه را فریاد بزند و میدان را برای جوانان انقلابی و بسیج دانشجویی باز کند , تا دانشجویان و جوانان انقلابی بهتر بتوانند با قلمشان و با فریادشان , زبان مستضعفان باشند و به تعبیر شهید بهشتی , دانشجویان موذن جامعه می باشند , پس اگر مسئولین بخواهند دهان موذن را ببندد , شک نکنید که نمازتان قضا می شود …
والسلام علیکم و رحمه الله
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.