×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در نشست خبری مطرح کرد؛ کشف صددرصدی جرائم خشن/ کاهش ۱۸ درصدی تصادفات فوتی در دشتستان

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : محمدرضا محمودیان در نشست خبری روز یکشنبه ۲۱ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار مهم‌ترین دغدغه نیروی انتظامی را احساس امنیت عنوان کرد و اظهار داشت: از همشهریان محترم تقاضامندم مثل همیشه با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

وی از کشف صددرصدی جرائم خشن در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در بحث تیراندازی در شهرستان دشتستان در سال جاری ۸۸ درصد سرقت مسلحانه کشف‌شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان از کشفیات ۲۱۱ درصدی سرقت اتومبیل در دشتستان خبر داد و بیان داشت: سرقت اماکن دولتی ۱۳۳ درصد و سرقت احشام ۷۱ درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات اجتماعی و رسانه‌ای شاهد کاهش ۱۸ درصدی تصادفات فوتی بوده‌ایم ابراز داشت: درزمینهٔ تصادفات خسارتی ۴ درصد کاهش و جمع کل متوفی ۱۷ درصد کاهش داشته‌ایم.

محمودیان در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص آمار کشفیات سرقت منزل در یک سال گذشته بیان داشت: سرقت منزل باعث برهم خوردن امنیت روانی خانواده خواهد شد.

وی تأکید کرد: کشفیات سرقت در دشتستان نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش‌یافته است.

این مسئول دشتستانی در خصوص آخرین اقدامات جمع‌آوری موتورهای پاکشتی بیان داشت: برخی از موتورهای پاکشتی جمع‌آوری و به مقام قضایی معرفی شدند و موتورهای کوچک‌تر با اخذ تعهد از والدین آزاد شدند و در صورت مشاهده به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان در خصوص برخورد با سارقین نخلستان در دشتستان گفت: هفته گذشته کمیته امنیتی در همین خصوص برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای شناسایی، تحت تعقیب و مراقبت از سارقین برای جلوگیری از نخلستان‌ها انجام شد. دیار جنوب 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.