×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
فرماندار دشتستان: امسال را فصل اتمام پروژه های نیمه تمام گذاشته ایم

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، شامگاه ۲۱ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار، نشست فرماندار شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه در فرمانداری برگزار شد. عکاس سید محمد مهدی امیری 

احمد بنافی فرماندار دشتستان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: شما خبرنگاران کمتر دیده می شوید و از پشت دوربین تصویری از واقعیت ها و حقیقت های جامعه را منعکس می کنید.

وی در ادامه گفت: رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد و برای کشور ما یک عنصر بسیار پیش برنده ی یک گفتمان و یک مکتب است و به نظر من باید جایگاه خبرنگار به جایگاه حقیقی خود برگردد و در حال حاضر در جایگاه حقیقی خود قرار ندارد.

بنافی با اشاره به روند رو به رشد پروژه ها در دولت سیزدهم اظهار کرد: در هفته دولت سال ۱۴۰۱ پروژه های عمرانی ما بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ پروژه بود، در دهه فجر ۱۴۰۱ تعداد پروژه ها به ۲۳۵ رسید، در هفته دولت ۱۴۰۲ به ۳۰۲ پروژه رسید و در دهه فجر ۱۴۰۲ به ۶۲۴ پروژه رسید و در هفته دولت ۱۴۰۳ بیش از ۵۰۰ پروژه می رسد و این در حالی است که کل پروژه های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر ۱۷۱۱ پروژه است.

وی افزود: امسال را فصل اتمام پروژه های نیمه تمام گذاشته ایم و شهرستان دشتستان در امر توسعه و مخصوصا زیرساخت، روی ریل شتاب است و تقریبا یک سوم کل پروژه های راه استان بوشهر در دشتستان قرار دارد.

فرماندار دشتستان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی سه بلوک از تعاونی ایثارگران تصریح کرد: این تعاونی سه بلوک ۷۰ واحدی با پیشرفت تقریبا ۸۰ درصدی دارد که کارهای نصب پنجره انجام شده، درها خریداری شده، مشاعات نیاز به کار دارند، سفید کاری و نصب راه پله مانده، همه سرامیک ها و چهارچوب ها نصب شده، لوله کشی آب و فاضلاب انجام شده و نما هم دارد.

وی در ادامه افزود: تعاونی ایثارگران در حال ساخت یک بلوک ۷۰ واحدی دیگر نیز می باشد و قصد ساخت یک بلوک دیگر را هم دارند.

بنافی افزود: در حال حاضر تامین اعتبار این واحد ها انجام شده که بتوانند از محل تسهیلات جدید، واحد ها را تکمیل کنند و اگر واریز اعتبارات انجام بگیرد، تعاونی می تواند در مدتی بسیار کوتاه، واحدهای نیمه کاره را به اتمام برساند. آفتاب بامدادان 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.