×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
محراب بنافی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان : شهید شاهینی، مرحوم پیرمرادی و مرحوم دهقان، از بزرگان و افتخار آفرینان عرصه رسانه در استان هستند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  در صد و نود و سومین جلسه ی رسمی شورا که با عنوان بررسی مکاتبات مردمی در تاریخ بیست و یکم مرداد ماه برگزار شد، به مناسبت روز خبرنگار، از خانواده های شهید رسانه شهرستان دشتستان، شهید داریوش شاهینی، پیر مطبوعات شهرستان، مرحوم علی پیرمرادی و خانواده مرحوم حسین دهقان از خبرنگاران و هنرمندان بزرگ و فقید شهرستان دشتستان، تجلیل شد.

محراب بنافی رئیس شورای اسلامی شهر، ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک روز خبرنگار بیان کرد؛ شهید شاهینی، مرحوم پیرمرادی و مرحوم دهقان، از بزرگان و افتخار آفرینان عرصه رسانه در استان هستند، آنها انسان هایی بسیار متواضع و مهربان بودند و ما بر خود لازم دانستیم به پاس سالها زحماتشان در این عرصه از خانواده های گرانقدر آنها تجلیل کنیم.

بنافی افزود؛ بلافاصله بعد از درگذشت مرحوم پیرمرادی، شورای شهر با مصوبه خود بلواری را در شهر برازجان به نام ایشان نام گذاری و تندیسش نیز به زودی نصب خواهد شد.

وی افزود؛ شورای شهر به عنوان نماینده ی مردم شریف شهر برازجان هیچ بزرگی را از یاد نمی برد و از این رو تصمیم بر تقدیر از این سه خانواده ی گرانقدر گرفته شد.

قائدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت؛ ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان و تلاشگران در این عرصه ی بزرگ، یاد و نام سه خبرنگار بزرگ شهرستان و استان، شهید شاهینی، مرحوم پیرمرادی و مرحوم دهقان را گرامی میداریم و از زحمات همه ی خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران عزیز شهر برازجان که در مسیر توسعه ی جامعه و شهر بیش از پیش تلاش میکنند تقدیر و تشکر میکنیم.

بهبهانی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بیان کرد؛ ضمن اینکه اولین روز از آخرین سال کاری شورای دوره ی ششم مضین به روز خبرنگار شده، حضور خانواده ی این عزیزان فعال در عرصه ی رسانه که از افتخارات دیار عزیزمان هستند را ارج می نهیم.

بهبهانی بیان کرد؛ خبرنگاران نماد ایثار، فداکاری و خستگی ناپذیری هستند که همواره به دنبال حق گویی و حق جویی بوده و در چند جمله نمیتوان جایگاه واقعی آنان را بیان کرد.

صدیقه مهدویان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اظهار کرد؛ خبرنگاری کار بسیار مهمیست، از این جهت که قلم آنها به عنوان سلاح و رسانه آنها به عنوان سنگرشان به حساب می آید و به دنبال احیای حقوق شهروندی همواره تلاش می‌کنند. خبرنگاران با قلم خودشان به دنبال ارزش های انقلاب، استقلال و آزادی مردم میجنگند.

وی افزود؛ خبرنگاران خواهان احداث دهکده ی خبرنگاری و قطعه ی مخصوص هنرمندان در آرامستان بودند که این مهم را شورای شهر پیگیری خواهد کرد.

غریب زاده رئیس کمیسیون اداری، مالی شورای شهر ضمن تبریک روز خبرنگار و زنده نگه داشتن یاد عزیزان آسمانی عرصه ی رسانه بیان کرد؛ انسانهای خوب و بزرگ همیشه در روح و ذهن و قلب ما می مانند و ما همواره قدردان زحمات های شبانه روزی تمامی عزیزان در این عرصه هستیم.

کاظمی عضو شورای شهر نیز ضمن عرض تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار افزود؛ شورای شهر به عنوان خادمین مردم شریف همواره در کنار خبرنگاران و پیشکسوتان این عرصه خواهد بود.

وی بیان کرد؛ همه ی تلاش ما بر آن است تا یاد و نام عزیزان آسمانی عرصه ی رسانه را بیش از پیش زنده نگه داریم تا آیندگان بدانند که این شهر چه فرزندان و نخبگانی داشته است. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.