×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول ستاد پشتیبانی پیاده روی ولایت برازجان ، تمامی امکانات پیاده روی عظیم ولایت از مسیر چهاره روستایی بنداروز تا شاهزاده ابراهیم روستای ننیزک آماده شده است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، جلسه هماهنگی موکب داران برازجان با مسئولان شهر برازجان برای پیاده روی ولایت برگزار شد…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام علیرضا قاسمی مسئول پشتیبانی ستاد پیاده روی ولایت برازجان در جلسه موکب داران این مسیر اعلام داشت…

که تمامی وسایل پشتیبانی از موکب داران از قبیل یخ ، آب معدنی و آماده سازی مکان مناسب موکب داران در مسیر نزدیک به ۱۵ کیلومتری آماده شده است. 

همچنین بنا به این گزارش سید حجت الله گلزادگان و سید بهزاد کلچمن معاونین آقای علیرضا قاسمی در پشتیبانی پیاده روی ولایت شهر برازجان اعلام شدند .

” سید محمد مهدی امیری” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فرماندار دشتستان پیاده روی ولایت توسط خود مردم صورت می گیرد ، مردم برازجان در یک روز شهادت امام رضا علیه السلام پیاده روی عظیم ولایت برای تسلیت به امام هشتم آقای عزیز ما که فاصله های زیادی برای زیارت او داریم در مراسم پیاده روی خود به برادر ایشان از سه راه بنداروز تا شاهزاده ابراهیم بردار امام رضا ( ع ) مسافت تقریبی ۱۵ کیلومتری را انجام می دهند .

احمد بنافی افزود : در این دو سه سال اخیر برگزاری این رویداد فرهنگی ما پیاده روی ولایت با برکت سید الشهدا و ائمه اطهار و معصومین ( ع ) است صورت می گیرد .

وی ادامه داد ؛ مراسم پیاده روی ولایت با همت شما موکب داران برازجان و مردم شهر برازجان هر ساله بهتر از سال گذشته جلوه خاصی به خود می دهد .

بنافی افزود ؛ هر سال که این برنامه برگزار می‌شود یازده این برنامه جلوتر از سال گذشته انجام می شود و ما را در فصل تابستان هوای گرم بشتر قرار می دهد و این هوای گرم سختی های کار ما بیشتر می نماید .

مقام مسئول شهرستان دشتستان افزود ما در سال های گذشته لازم به این مسئله سه کمیته را برای کمک شایان به جاده کمیته اصلی و مهم پیاده روی ، کمیته امنیتی راهپیمایی بزرگ رو تامین نمودیم تا سامان بده وضعیت ترافیکی را چون که ما در انتهای پیاده روی دچار گره ترافیکی می شیم و البته با راهبری که الزام در فراجا با کمک سپاه با پشتیبانی مجموعه شهرداری انجام شده این دو سال کمتر در واقع ما دچار گره ترافیکی شدیم …

 لذا مجدد کمیته امنیتی و ترافیکی با محوریت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری با تاسی در واقع و به عاریت گرفتن تجربه های سال گذشته و مواردی که در ادامه میاد انشا الله کار رو به جلو ببره که ما هم مانند سال های قبل بتوانیم یک پیاده روی با انضباط داشته باشیم.

 کمیته بعدی که خیلی مهمه کمیته فرهنگی تبلیغات و رسانه است در هر صورت در فرمایش دوستان بود که این راهپیمایی جان کلامش در واقع انعکاس یک پیام است .

 یعنی ما اتفاقی دور هم جمع نمی شیم پیاده روی اربعین هم این چنین یه پیام داره برای خودش پیامش در واقع محبتی است که اهل بیت دارن و این رو باعث می شود ، که مردم دور اون حلقه بزنن و جمع شوند و این عرض ارادت حتما باید با یک پیوست فرهنگی و رسانه ای و تبلیغاتی باشد و آن هم نه به شکل های مرسوم گذشته ، یعنی ما صرف این که به تعبیر دوستی موکبی رو بزنیم آبی رو مواد غذایی رو توزیع نماییم ، نیست ما باید یک پیوست فرهنگی هم به انضمام این باشد و لذا من کمیته فرهنگی و تبلیغات رو توصیه می نمایم که با محوریت مقاطع برنامه ریزی باید بگه این رئوس کارها رو انجام بده کارای مهمی که باید صورت بگیره البته مخاطب من عزیزان موکب دارم هست و این عزیز بزرگوار این رو هم دنبال نمایند و نصب العین قرار بدن اقدامات فرهنگی که در این مقطع کشور به اون نیاز دارد و مقام معظم رهبری بارها بر اون تاکید کرده یعنی مخرج مشترک فرمایشات ناظر به این موارد بحث های ناظر به عفاف و حجاب ، این رو به گونه ای دوستان در مجموعه کارهای خودشان بگنجانند ..

موضوع بعد جوانی جمعیت حوزه کودکان و نوجوانان سال گذشته کارهای خوبی صورت می گیرد قصه گویی و کتاب خوانی و مسابقات کتاب و مواردی که شهرداری و مجموعه سپاه داشتند یا در پس یک جای دیگه در یک برنامه های آموزش و پرورش داشت این ها ابتکارات خوبی که در حوزه نوجوانان و کودکان می تواند اثر بگذارد برای جذب این عزیزان موضوع بعدی که امروز جهان اسلام و آزادگان درگیر آن از بحث غزه و مقاومت این هم موضوع دیگری است ان شا الله این رو هم در خلال کارهای خودتان دنبال بکنید.

 بحث دفاع مقدس هست بحث سیه شهدا هست بحث های ناظر به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام راحل هست این ها موارد مهمی است که به عنوان محورهای برنامه های فرهنگی در این پیاده روی مد نظر باشد .

 کارای خوبی رو سال گذشته شهرداری انجام شد برخی از مواقع کار بسیار زیبایی انجام دادند ابتکارات قشنگی و زیبایی مبتکرانه ای داشتند و این ها رو باید تکثیر شود .

 یعنی علت این ها باید هر سال بیشتر باشه که اثر آن روی محیط های اجتماعی ما خصوصا جوانان و نوجوان خود نشون داد بحث فراخوان اصحاب رسانه است …

آقای دهقان معاون برنامه ریزی فرمانداری به عنوان رئیس فرهنگی این کمیته با توجه به هم علاقه مندان تجربه ای که در این حوزه دارند بحث اصحاب رسانه که خیلی بحث مهمی است یعنی انعکاس این پیاده روی و جلوه های ویژه اون به افکار عمومی خودش بخشی از مالیات من یادم هست سال گذشته یا سال قبل از من به گمانم سال گذشته بود وقتی ما صحبت از جمعیت صد هزار نفری رو می کردیم در استان برخی ها لبخند می زدند، یعنی براشون باور کردنی نبود مضاف بر اینکه برخی از مسئولین وقتی که پیاده روی ولایت رو از تلویزیون هم می دیدن فکر می کردن این برنامه تکراری که در سطح عراق داره صورت می گیره حالا تعجب اونا این بود که چرا زیرش نوشته بوشهر ، برازجان یعنی این قدر این برنامه برای اون ها تازگی داشت اما نمی دانستند که این پیاده روی واقعی اتفاق بیفته پس نیاز هست که انتشار محتوای خوب و تصاویر خوب به افکار عمومی خوب منتقل شود.

 از صداوسیما دعوت نماید برای پخش زنده ، مانند سال گذشته این رو حتما از شبکه خبر و هم از شبکه سراسری و شبکه استانی به طور زنده ان شا الله پخش شود .

 نکته اهمیت ماجرا بر می گرده به در واقع ساعت برگزاری مراسم ببینید باید یک صدا یک صدایی در ستاد برگزاری این پیاده روی باشه و اون هم این است که مجموعه کمیته اطلاع رسانی حتما متنی رو در قالب عکس نوشته در هودر محیطی بن فضای مجازی آماده بکنه و این رو انشا الله در اختیار مواکب در اختیار اصحاب رسانه و در اختیار در واقع فعالین حوزه رسانه ای قرار داده که در اون زمان برگزاری مراسم و ملاحظاتی که در اون هست و ان شا الله آورده بشه تا روز برگزاری مراسم عمل مردم بدانند که چه ساعتی شروع پیاده روی و ملاحظاتی که ناظر به این پیاده روی چیست .

 در حوزه موارد مربوط به پشتیبانی به عنوان کمیته سوم نکاتی که وجود داره می بایست عرض نمایم این است که محل استقرار مواکب از سه راه بنداروز تا امامزاده ابراهیم‌ روستای ننیزک شهرستان دشتستان است.

مقام مسئول فرمانداری افزود ، امسال مسیر پیاده روی حداکثر روشن شده ، قسمت باقی مانده روشنایی در مجموعه دهیاری روستای بنداوز و مجموعه اداری برق این مسیر باقی مانده را به شکل تا که غیر دائمی است روشن نمایند 

دوستان کمیته ستاد مردمی و کمیته مردمی که شکل گرفته توضیح این مو حتما متوازن توی این مسیر صورت بگیره یعنی سال گذشته ما بود که مسیرش سیصد متر چهارصد پانصد متر پیاده روی می کردن اما مک این نبود که آبی رو به دست مردم بده این رو ملاحظه رو داشته باشی که این توضیح متوازن صورت بگیره ملاحظاتی که هست اینه که ما یک مسیر رو برای پیاده روی در نظر گرفتیم .

 یک مسیر برای تردد ایاب و ذهاب فراهم شده است و یک مسیر برای پیاده روی نباید در مسیر پیاده روی وسیله ای تردد نماید .

 بحث ساعت تردد ما از ساعت بیست و چهار روز شهادت امام رضا ( ع ) برای برپایی پیاده روی تا دوازده ظهر شهادت امام هشتم روز مسیر و فردای اون روز مسیر مسدود می شود ، هر اقدامی که در جهت پشتیبانی از موکب داران لازم دارند تا قبل از ساعت مسدودی راه انجام دهند .

مخابرات شهرستان دشتستان آنتن دهی موبایل های در مسیر تقویت نماید .

بچه های راهداری شهرستان دشتستان و عوامل نیرو انتظامی که مسیر ها را از چند روز قبل ایمن می نمایند قدر دانی می نمایم….

موضوع دیگر: مربوط به بهداشت و درمان مجموعه بهداشت و درمان مانند سال گذشته که کارهای خوبی انجام داد باید یک توضیحی رو داشته باشه حالا این مجموعه عزیزان ما در انتظامی در سپاه مجموعه هلال احمر به کمک این عزیزان میان این رو فراموش نکنیم به هر صورت کمیته پشتیبانی این رو دنبال نماید که محل استقرار ماشین ها در یک در واقع برنامه ریزی شده ای صورت بگیره که این توزیع متوازن انجام بشه که خدای نکرده اتفاقی در مسیر به وقوع نپیوند که دستگاه های امدادرسانی بتوانند در اسرع وقت جابجایی رو انجام دهند .

نیروهای امدادی بهداشت درمان و هلال احمر ، اداره برق ، آداره آب ،در مسیر پیاده روی برای تمامی ماموریتهای پیش بینی شده و غیر پیش بینی محوله اقدامات لازم را انجام دهند که دچار حادثه خاصی نباشیم ….

 کار فرهنگی شما در قالب صیانت از محیط زیست مردم باشد و این زباله ها ها جمع آوری شوند و کمک شود به مجموعه شهرداری که در هوای گرم نخوام بعد از اون اقدام به جمع آوری زباله و این ها را انجام می دهند …

 موضوع بعد دهیاران نیینزک و نوروز در هر صورت این افتخار برای همه کس و همه جا شکل نگرفته این افتخار برای این مسیر که در مسیر پیاده روی موسوم به ولایت یکی از نام های باسم ما به هر صورت این دو روستا می توانند میزبانی در واقع دلدادگان رو داشته باشند لذا این تمامی ظرفیت های خودتون رو به کار بگیرید و همچون سال‌های قبل به مدد کمیته ها و موکب دارها باشید که بتواند میزبانی خوبی ان شا الله داشته باشند 

 موضوع بحث آب ما می توانند خدمات آب رسانی رو انجام بدهند ، مجموعه آبفاست که باید اون تانکر هاش رو مستقر نماید و باید خدمات مواکب انجام دهد .

 مجموعه امور عشایر ، مجموعه شهرداری برازجان و مجموعه دهیاری این دو روستاست که اگر کانتری ابی را در اختیار دارند در این پیاده روی برای تامین آب مورد نیاز در مسیر فعال نمایند که خدمت رسانی انجام شود ..

 در پایان دوستان سعی نمایند که وسایل خودرویی خود را در محیط مناسب با فاصله از جمعیت پارک نمایند تا جریمه نشوند .

انسداد ورود مسیرهایی پیاده روی ولایت از ساعت ۲۴ شب شهادت امام رضا ۱۴ شهریور تا ظهر این روز اجرایی می شود . عکاس سید محمد مهدی امیری 

 

در نهایت به نا به این گزارش….

|أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی|

▪️همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار می گردد

🏴 عزاداری و پیاده روی بزرگ ولایت ((با شما سربلندیم، مهر رضوی، حب حسینی))

🗓 چهارشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۳، اذان صبح تا اذان ظهر 🕌 از سه راهی بنداروز تا امامزاده ابراهیم

🔺 محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۴ اعمال می گردد 🔺 تردد هر گونه وسیله نقلیه شخصی از ساعت مذکور ممنوع است 🔺 جابجایی زائران گرامی توسط وسایل نقلیه عمومی در طول مسیر انجام می شود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.