×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی سازمان منطقه ویژه پارس برای همکاری با ایرلاین های جدید/کمک های سازمان منطقه ویژه پارس به حوزه های درمان، ورزش و فرهنگ

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، سخاوت اسدی با بیان این که در گذشته مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با هماهنگی هیات مدیره تصمیماتی می گرفته و اجرا می کرد، اظهار داشت: در حال حاضر برای اختصاص یک میلیارد اعتبار باید از چندین مرجع در تهران مجوز بگیریم. عکاس سید محمد مهدی امیری 

وی در نشست با خبرنگاران استان بوشهر با بیان این که تقریبا برای همه مدارس نیمه کاره اعتبار پیش بینی و مصوب کردیم، ابراز داشت: از محل اعتبارات شرکت ملی نفت طی تفاهمی که با نوسازی مدارس استان بوشهر داشته ایم، قرار بود آن ها پیمانکار را مشخص کرده تا بر اساس صورت وضعیت به آن ها پول پرداخت شود.

وی با اشاره به نیمه کاره بودن مدرسه فاطمه زهرا(س)، افزود: سال ۱۴۰۱ برای مدارس ابن سینا و محدثه نیز اعتبار گذاشتیم اما هنوز این پروژه ها عملیاتی نشده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ابراز داشت: نمی خواهیم عملکرد دیگران را زیرسئوال ببریم اما متاسفانه فرآیندهای اجرایی در کشور ما طی سنوات گذشته طولانی شده است.

اسدی با بیان این که برای راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۱۰۰ درصد آمادگی داریم، گفت: مسئولیت راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای برعهده ما نیست اما آمادگی کامل خود را برای کمک به ایجاد آن اعلام می کنیم.

وی با بیان این که جوانان جویای کار عسلویه می بایست مهارت های فنی و حرفه ای را بیاموزند، افزود: کسانی که مهارت های فنی و حرفه ای را می آموزند یا جذب صنعت می شوند یا در بازار آزاد می توانند فعالیت کنند.

اسدی درمورد فعالیت های فرهنگی با بیان این که در کنار سایر نهادهای مسئول هستیم، گفت: در رزمایش میلیونی اربعین از کل استان بوشهر حمایت کرده و در تهیه اتوبوس های مورد نیاز با همه شهرستان های استان همکاری کردیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درخصوص بندر پارس به عنوان تنها مرکز صادرات مواد نفتی و پتروشیمی های کشور گفت: به دنبال توسعه بندر به لحاظ تجاری و کانتینری هستیم و به همین دلیل پیشنهاد کاهش سود بازرگانی را برای دولت ارسال کردیم که امیدواریم با آن موافقت شود.

وی با بیان‌ این که برخی خدمات در بندر پارس قابل انجام است، ابراز امیدواری کرد با توسعه آن بتوان خدمات بیشتری ارائه کرد.

اسدی با تاکید بر لزوم احداث گذر خروجی برای شهر عسلویه از تلاش برای ایجاد آن در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که گفته بود احداث جاده عسلویه از میدان شهید سلیمانی به سمت فرودگاه به کندی پیش می رود، ابراز داشت: متاسفانه علی رغم این که سه سال است نفت هزینه این پروژه را تامین کرده اما همچنان تعطیل است.

وی با بیان این که قرار بود این پروژه توسط راه و شهرسازی اجرا شود، اظهار داشت: با جلساتی که برگزار کردیم مقرر شد خودمان این گذر مهم را احداث کنیم. پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.