×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بخشدار شبانکاره، دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیق بزرگ قلمداد کرد که نصیب خدمتگذاران نظام شده است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، بخشدار شبانکاره به همراه امام جمعه و فرمانده بسیج ابوذر، فرمانده فراجا، رئیس آموزش و پرورش، نماینده بنیاد شهید و دهیاران و شوراها با خانواده های شهید شادمان در روستای بویری، شهید خواجه در روستای چاهدول، شهید لایپه ای در روستای لایپه و شهید دیوکس در روستای سمعیا دیدار کردند.

همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهید، ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره، حجت الاسلام پردل امام جمعه شبانکاره و جمعی از مسئولین بخش با حضور در منزل شهیدان والامقام «شادمان_روستای بویری، خواجه_روستای چاهدول، لایپه ای_ روستای لایپه، دیوکس_روستای سمعیا» با مادر، پدر و خانواده بزرگوار ایشان دیدار و گفتگو کردند و به ذکر خاطرات و گزیده ای از وصایای شهیدان والامقام پرداخته شد و حاضران نام و یاد شهیدان بزرگوار را با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشتند.

در این دیدارها ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره، دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیق بزرگ قلمداد کرد که نصیب خدمتگذاران نظام شده است.
وی در ادامه بیان داشت: ۲۲ اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست و این فرصت در دیدار با خانواده معظم شهدا محقق می شود؛ فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است. وظیفه همه ما زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در این امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از صبر، ایستادگی و مقاومت خانواده شهدا بویژه مادر و پدر بزرگوار این شهیدان عزیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین به همین مناسبت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، حسینی بخشدار شبانکاره و مسئولین بخش و با همکاری اداره منابع طبیعی و دهیاری روستای بویری در بوستان روستا حضور یافتند و به تعداد شهیدان والامقام بخش شبانکاره نهال غرس کردند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.