×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بخشدار شبانکاره:شهادت، عزت ابدی است و شهدا، طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند. بی‌گمان شهیدان سرافراز حق بزرگی بر گردن ما دارند و نظام جمهوری اسلامی، امانت گران‌بهای این عزیزان است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بخشدار شبانکاره با صدور پیامی ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا را در پیامی به شرح زیر تبریک گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ » آل عمران ۱۶۹

« گمان نکنید کسانیکه در راه خدا کشته شدند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خدای خویش روزی می خورند »

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند. بی‌گمان شهیدان سرافراز حق بزرگی بر گردن ما دارند و نظام جمهوری اسلامی، امانت گران‌بهای این عزیزان است.

درود و رحمت خدا برشهیدان همیشه جاوید ایران اسلامی، که استقلال، عزت، اقتدار و آرامش امروز کشورمان، وامدار جانفشانی و از خود گذشتگی آنان است و درود و سلام خدا بر خانواده‌های معزز شهدا که پس از سال‌ها از عروج عزیزان شان، با دلی صبور و دریایی همواره استوار و ثابت قدم، صبر و شکیبایی را به ما می‌آموزند.

بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم آنان، همواره مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و وظیفه سنگینی بر دوش همه ما است.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح پاک و مطهر امام شهدا (ره)، شهدای ایران اسلامی، شهیدان بخش شبانکاره و به پاس ارج نهادن استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران. ۲۲ اسفند ماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا را گرامی داشته، از خداوند قادر متعال مسالت دارم توفیق تداوم راه و آرمان شهیدان والامقام را به ملت شهیدپرور ایران خاصه مردم مومن و ولایتمدار بخش شبانکاره عطا فرماید.

ابراهیم حسینی

بخشدار شبانکاره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.