×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان:افزایش سطح ایمنی شهروندان با اجرای اقدامات ترافیکی

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، شهردار برازجان گفت: در راستای فرهنگ سازی ایمنی و ترافیک در شهر ۷۰ مورد خط کشی عابر پیاده در نقاط مختلف شهر انجام شد.

مرتضی قدوسی اهداف این طرح را افزایش سطح ایمنی در گذرگاه های عابر پیاده و روان سازی جریان حرکت ترافیکی بیان کرد و افزود: باید تمهیدات لازم جهت ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ شود…

وی از ایمن سازی گذرگاهای عابر پیاده در معابر، تقاطع ها و بلوارهای شهر خبر داد و عنوان کرد: روانسازی و ایمن سازی معابر، بلوار ها و تقاطع های اصلی و پر تراکم شهری، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، مدیریت عبور و مرور عابر پیاده، استاندارد سازی علائم و تابلو های ترافیکی، استاندارد سازی روشنایی معابر از جمله اقدامات انجام شده در این مجموعه است. 

شهردار برازجان افزود: اجرای این اقدامات، بهبود و ارتقاء وضعیت معابر را به لحاظ کیفیت ترافیک در پی داشته و کمک شایانی به ایمنی شهروندان و مسافرین در این شهر خواهد نمود.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.