×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مدیرکل بنیادشهیداستان بوشهر:شهدای ورزشکار الگوی آزادی‌خواهان جهان هستند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پنجمین دوره مسابقات سرداران و شهدای روستای خوشمکان  بمناسبت بزرگداشت روز شهید در مجموعه ورزشی شهدای چمن روستای خوشمکان به حضور هشت تیمِ شهدای  خوشمکان، شهدایروستای خوشاب، امید درودگاه، شهدای چاه خانی، پدیده برق خوشمکان، رسالت خوشاب، توحید کلل و شهدای سرکره در ۲ گروه چهار تیمی بصورت دوره ای از نهم اسفند ماه آغاز شد و در پایان دور گروهی تیمهای شهدای خوشمکان و شهدای چاه خانی وشهدای کلل و پدیده برق به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های پدیده برق  وشهدای کلل با عبور از حریفان خود به دور نهایی راه یافتند. 

بازی فینال که روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۲۰  با سوت آقایان آذر باد و موسوی داوران مسابقه آغاز شد و این تیم پدیده برق خوشمکان بود که با شایستگی با نتیجه ۳ بر ۱ تیم خوب و منظم شهدای کلل را شکست داد و به مقام قهرمانی پنجمین دوره از این مسابقات نائل آمد. 

آئین اختتامیه با حضور جناب آقای غلامپور مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جناب آقای محتشم رئیس هیئت فوتبال استان و رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور، جناب آقای عباسی رئیس محترم  بنیاد شهید شهرستان، جناب سرهنگ نجفی مسئول محترم حوزه امام سجاد (ع) دهقاید و جناب سروان کاویانی مسؤل تربیت بدنی سپاه وکانون بسیج ورزشکاران شهرستان دشتستان و تنی چند از مسوولان شهرستانی و پیشکسوتان تیمها  خوشمکان برگزار شد. 

آقای مکاری از تیم شهدای خوشمکان بعنوان بازیکن اخلاق و تیم امید درودگاه به عنوان بهترین تیم اخلاق جوایز خودشون از دستان آقایان نجفی و کاویانی  دریافت کردند. 

شعار این دوره از مسابقات اتحاد، همدلی و همبستگی نام گذاری شده بود 

بازی‌های پنجمین دوره از سری مسابقات با همکاری

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر 

پایگاه مقاومت امام حسین (ع) خوشمکان

اعضاء شورا و دهیاری محترم خوشمکان

هیئت متوسلین به امام حسین (ع) خوشمکان برگزار گردید.

مدیرکل بنیادشهیداستان بوشهردرمسابقات اختتامیه مسابقات فوتسال درروستای خوشمکان: شهدای ورزشکار الگوی آزادی‌خواهان جهان هستند.

سخنران اختتامیه مسابقات فوتسال نعمت اله غلامپورمدیرکل بنیادشهیداستان بوشهر، گفت: مردمی بودن و داشتن مرام پهلوانی، ایستادگی در برابر ظالم و حمایت از مظلوم از جمله ویژگی‌های شهدای ما به ویژه شهدای ورزشکار است و آنان الگوی آزادی‌خواهان جهان هستند.

غلامپور تاکید کرد: شهرستان دشتستان دارای بیش از۶۰شهیدشاخص ورزشکارتقدیم اسلام نمودندو مردم قدرشناس ایران اسلامی در این سال‌ها به شایستگی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروز شاهد دستاوردهای ارزشمندی در جبهه مقاومت هستیم، اینها همه به برکت خون شهدایی است که قبل و بعد از دفاع مقدس به زمین ریخته شده است، شهدای ما مکتب ایثار، مردم‌داری، ایستادگی در برابر ظالم و حمایت از مظلوم را همواره سرلوحه خود قرار داده و اگر زندگی‌نامه این عزیزان را مرور کنیم خواهیم دید که در همه عرصه‌ها، مردم و دیگران را به خود ترجیح داده‌اند که این از برکات خون شهداست.

مدیرکل بنیادشهیداستان بوشهر  یادآور شد: این عزیزان پهلوانان واقعی ملت ما به شمار رفته و در زمان حیات خویش، پهلوان و قهرمانان بودند و امروز نیز بهترین قهرمانان و پهلوانان ما هستند. مردمی بودن شهدا از شاخصه‌های آنهاست و امروز می‌بینیم شهدا به ویژه شهدای ورزشکار الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان هستد.

غلامپور با اشاره به اینکه مردم و جامعه ورزش به شایستگی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و می‌دارند، گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی در طی سالیان گذشته به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و امروز هم شاهد هستیم با حضور گرم و پرشور خود در آئین‌ یادواره شهدای ورزشکار استان وشهرستان ها  پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستاده‌اند.

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.