×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسماعیل ضیاء در بین مردم بخش ارم و بوشکان: تلاش دارم خدمتگزاری بدون منت باشم/ وضعیت بنزین، آرد و نان دشتستان خوب نیست

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : اسماعیل ضیاء، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه چهارم اسفندماه به دیدار جمعی از طرفداران خود در بخش ارم و بوشکان اعم از تنگ ارم، بوشکان و کلمه به سخنرانی پرداخت…

 

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان خود در تنگ ارم، اظهار داشت: افتخار می کنم در بین مردم شهید پرور بخش ارم هستم، مردمی که علیرغم محرومیت های بسیار همواره در صحنه بوده اند.

اسماعیل ضیاء افزود: شهرستان دشتستان یک سوم وسعت استان است و چنین شهرستانی می طلبد نماینده ای در شان این مردم بزرگ داشته باشد که رفع ضعف ها و مشکلات شهرستان را در برنامه خود داشته باشد و بتواند به مستضعفان کمک کند و دستشان را بگیرد و کمک حال مردم باشد.

وی عنوان کرد: من با این بخش غریبه نیستم همیشه در شادی و غم مردم این منطقه شریک بوده ام، این نباشد که مردم فکر کنند ما با غم و مشکلات غریبه ایم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه وعده دهیم و عملی نکنیم نباید اتفاق بیفتد، تنها وعده من این است که خدمتگزاری بدون منت برای مردم دشتستان باشم.

اسماعیل ضیاء در خصوص مشکلات مردم تنگ ارم اظهارکرد: مردم این خطه دامدار و کشاورز هستند باید حتما به مشکلات و معضلات این بخش پرداخته شود.

وی افزود: بحث جاده نمازگاه به تنگ ارم را باید جدی بگیریم، باید حتما بحث آن نهایی شود و جاده مواصلاتی و مشکل کشاورزی گندم کاری و صیفی جات را باید پیگیری کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات صیفی جات و اشتغال بیان داشت: هربار که اتفاقات غیر مترقبه پیش می آید گوجه سقوط می کند و باید با برنامه ریزی دقیق واحد های صنعتی مثل شرکت های رب گوجه را ما مسؤولان به این جا برای ایجاد اشتغال و رونق کشاورزی بیاوریم.

اسماعیل ضیاء افزود: شرکت های تعاونی مرزی باید احیاء شود و الان فقط اسمی از آن مانده است، چرا مسؤولان برای احیای این تعاونی کاری نمی کنند؟ می توانم بگویم که تمام تلاشم را خواهم کرد تا احیا شود، زیرا مقداری از دغدغه مردم را کاهش می دهد.

وی بیان کرد: وضعیت بنزین، آرد و نان ما خوب نیست امروز مردم توقعاتی دارند می طلبد نماینده این مسائل را پیگیری کند.

این کاندیدا افزود: این را قول داده ام که در فرصتی یک ماهه در مسجد جامع هر منطقه به مشکلات و معضلات هر منطقه می پردازیم و حتما آن را بررسی خواهیم کرد.

اسماعیل ضیاء در جمع مردم شهر بوشکان عنوان کرد: جوانان مظلوم ما وقتی به عسلویه می روند دست رد به سینه اش می زنند چه کسی از حقوق این جوانان دفاع کرده است؟ چرا نباید فرق بین جوان اردبیلی با جوان بومی استان باشد؟

وی افزود: جای تاسف دارد که شهری با حدود ۵هزار جمعیت با حومه، دبیرستان ندارد. مسؤولانی که مدعی می شوند که ما در عرصه خدمت رسانی کوتاهی نمی کنیم و منت می گذارند، کوتاهی کرده اند!

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مصداق بارز این کوتاهی نبود یک مدرسه دبیرستان در منطقه بوشکان است، جای تاسف و تاثر دارد که در چنین نقاطی مظلومیت بی داد می کند چه کسانی باید حق این ها را بگیرند؟!

اسماعیل ضیاء افزود: نیاز ضروری در بخش کشاورزی ایجاد سد های خاکی است، برای بالا آمدن سطح آب تا کشاورزی در این منطقه فعالتر و مهیاتر شود.

او گفت: شبکه بهداشت و درمان از کمترین امکانات برخوردار است، چرا یک شهر با حومه حدود ۵هزار جمعیت یک داروخانه شبانه روزی ندارد، خطاب عرض بنده به مسؤولان شبکه بهداشت و درمان است و یقین می دانم اگر افتخار خدمت گذاری و وکالت مردم در مجلس نصیبم شود با تمام قوا و با تمام وجود سعی خواهم کرد حق از دست رفته مردمان غیور و همیشه در صحنه بخش بوشکان را به مردم عزیز این بخش برگردانم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجموع کسانی که دم از خدمت و رفع محرومیت می زنید بیایید در بوشکان کلاه خود را قاضی بگذارید و مطمئین باشید به فضل پروردگار مردم در یازدهم اسفند ماه بهترین تصمیم در تغییر وضع موجود خواهند گرفت.

اسماعیل ضیاء افزود: وقتی مشکلات را بررسی می کنیم می بینیم یک داروخانه شبانه روزی در این شهر وجود ندارد، درد آور است در خیلی از شهرها این داروخانه شبانه روزی و یا یک درمانگاه وجود ندارد امیدوارم بتوانم دردی از مردم دوا کنم.

وی عنوان کرد: مثل امسال خشکسالی بود چه برنامه ای برای مردم دیده اند؟ بحث کمبود آب جدی است حتما باید برنامه هایی را عملیاتی کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر کلمه نیز بیان کرد: مردم کلمه خود را در جبهه جنگ و انقلاب ثابت کرده اند.

اسماعیل ضیاء افزود: کسانی که منت بر مردم می گذارند که خدماتی ارزنده به مردم داده ایم مگر اینجا قطب انرژی نیست؟ چرا باید آب قطع باشد؟

وی عنوان کرد: من وابسته به هیچ جناح و حزب خاصی نیستم من نیرویی ولایی و انقلابی هستم من از شما مردم هستم و بین همین مردم حاضر می شوم و برایتان روشنگری می کنم که حقوقتان ضایع شده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث خرما کدام یک از نمایندگان سر رشته ای در بحث خرما به صورت تخصصی داشته اند؟ در حالی‌که در دشتستان و به خصوص بخش های تنگ ارم و بوشکان شغل غالب مردم کشاورزی است ولی یک متخصص تا کنون درد این مردم را نتوانسته بفهمد و حل کند. عکاس سید محمد مهدی امیری

دانلود و تماشای این فیلم در انتهای گزارش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.