×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بمناسبت دهه مبارک فجر یک باب منزل مسکونی در روستای هلپه ای افتتاح شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، بمناسبت دهه مبارک فجر یک باب منزل مسکونی جهت مددجویان با حضور معاون بهزیستی دشتستان ، بخشدار،دهیار و معاون سیاسی بخشداری سعد آباد افتتاح گردید.

سیده عذرا شجاعی معاون اداره بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تبریک ایام ا… فجر و تقدیر از حضور مسئوولین به ارائه خدمات مختلف به مددجویان اشاره نمود و گفت ،.امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش خدمتگزاران در اداره بهزیستی شاهد افتتاح یک باب منزل مسکوام بلاعوض جهت یکی از این عزیزان هستیم. معاون بهزیستی شهرستان دشتستان بیان نمود،، سازمان بهزیستی به تنهایی قادر نیست مشکلات مددجویان را رفع نماید .وی از خیرین و مسئوولین در بخش های مختلف خواست تا در رفع مشکلات گروه هدف همکاری نمایند. امین نژاد بخشدار سعدآباد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجراز خدمات بهزیستی استان ،شهرستان و بخش که در حوزه مسکن و اشتغال ومشکلات تلاش دارند تشکر و قدردانی نمود.بخشدار سعدآباد افزود‌‌،. از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه افراد تحت پوشش بهزیستی که قریب بر۴۰۰هزارنفر در صف انتظارسالیان سال بودند به صفر رسید که این امر باعث خوشحالی افراد تحت پوشش این سازمان شدویکی ازموضوعات که در دولت مهم مشارکت مردم در طرح ها و اقدامات خداپسندانه می باشد. امین نژاد افزود.، بهزیستی با مشارکت مردمی وخیرین به توانمند سازی مددجویان اقدام نماید.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.