×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
هادی عدالت با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر: سال ۱۴۰۲، سال بسیار خوبی برای مردم سرکره است، چون علاوه بر فعالیت های جاری دهیاری روستا، توانستیم دو مطالبه بر حق مردم این روستا را محقق کنیم

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، در سومین روز از دهه مبارک فجر آئین افتتاح پروژه سنگ فرش پیاده رو و درختکاری حاشیه رودخانه فصلی روستای سرکره انجام شد.

صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، نماینده دهیاران، رئیس شورای اسلامی بخش، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سرکره، پروژه سنگ فرش پیاده رو و ۳ هکتار درختکاری حاشیه رودخانه فصلی روستای سرکره افتتاح شد.

هادی عدالت با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ابراز کرد: سال ۱۴۰۲، سال بسیار خوبی برای مردم سرکره است، چون علاوه بر فعالیت های جاری دهیاری روستا، توانستیم دو مطالبه بر حق مردم این روستا را محقق کنیم.

عدالت افزود: اولین مطالبه مردم سرکره، مشکل پروژه تعریض مسیر ورودی روستا بود که به دلیل قرار گرفتن ساختمان اداری و فنی شرکت مخابرات در مسیر آن، سال ها به تعویق افتاده بود و امسال توانستیم این مشکل را حل و شاهد تعریض مسیر ورودی روستا باشیم.

بخشدار مرکزی دشتستان در خصوص مطالبه دوم مردم سرکره اظهار کرد: خبر خوبی که امروز برای مردم سرکره داریم، این است که بزودی ۳.۵ کیلومتر جاده بین مزارع سرکره و نی نیزک که دیگر مطالبه کشاورزان و مردم این دو روستا بود با اعتبار ۲٠ میلیارد ریال احداث می شود و این پروژه در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

وی در ادامه افزود: روستای سرکره با توجه به دارا بودن پارک جنگلی و موقعیت مناسب تفریحی، که در ایام تعطیلات میزبان مردم شهرها و روستاهای استان است، پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و یکی از نیازهای این روستا راه اندازی فروشگاه زنجیره ای شبانه روزی است که دهیار و اعضای شورای روستا باید به برطرف کردن این نیاز هم بپردازند.

دهیار روستای سرکره در خصوص پروژه های افتتاح شده گفت: پروژه اول کشت ۵٠٠ اصله درخت بومی بود که شامل کنار، سپستان و انجیر می باشد و با آبیاری تحت فشار با اعتبار ۲۵٠ میلیون تومان در مساحت ۳ هکتار انجام شده است.
حیدر جمالی افزود: پروژه دوم اجرای ۷ هزار مترمربع سنگ فرش با اعتبار ۶٠٠ میلیون تومان بود که در فاز اول ۳ هزار مترمربع از آن انجام شده و در تلاش هستیم تا پایان سال به ۷ هزار مترمربع برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.